Wolt alustas koostööd meediaagentuuriga CARAT
Alates käesoleva aasta esimestest kuudest on kojuveoplatvormi Wolt meediaagentuuriks dentsu grupi meediaagentuur CARAT. Koostööd alustati nii Eestis kui ka teistes Balti riikides.
CARATi Eesti juhi Kristo Reilandi sõnul on kiiresti kasvavate ja tihedas konkurentsis olevate klientidega alati koostöö väga põnev. “Mul on hea meel, et Wolt valis meid enda partneriks. CARAT-il on pikaajaline kogemus nii kohalike kui ka rahvusvaheliste suurklientidega. Selle kogemuse ja know-how pealt saame kaasa aidata Wolti äri kasvatamisel.”
Wolti Eesti turundusjuhi Taali Lauri sõnul on professionaalse ja rahvusvahelise haardega partneri tugi äri hoogustamisel väga oluline. “Mul on hea meel, et saame CARATi abiga oma sõnumitele kogu Baltikumis veelgi suurema mõju ning jõuame sihitult olemasolevate ja uute klientideni,” lisas Laur.
CARAT on maailma esimene meediaagentuur, mis loodi 1968. aastal ja kuulub globaalsesse turunduskommunikatsiooni agentuuride gruppi dentsu. Eestis tegutseb CARAT juba ligi 20 aastat ning on üks juhtivaid meediaagentuure ka Lätis ja Leedus.
Wolt on tehnoloogiaettevõte, mis pakub mugavat ja lihtsat viisi toidu koju või kontorisse toimetamiseks. Helsingis asuv ettevõte tegutseb enam kui 23 riigis ja enam kui 200 linnas, tarnides toitu enam kui 50 000 restoranist koos enam kui 110 000 kullerpartneriga.
Wolt alustas Eestis tegevust 2016. aastal. 2021. aastal alustati ka toidukaupade koju toimetamisega toidupoodidest ning tänaseks on võimalik Wolti kasutada kõikides suuremates Eesti linnades (Tallinn, Tartu, Narva, Pärnu, Rakvere, Viljandi, Kohtla-Järve ja Jõhvi).
Dentsu Estonia AS on Eestis üle 25 aasta tegutsenud rahvusvaheline meedia- ja digiagentuuride kett, mille konsolideerimisgrupi koosseisus tegutsevad juhtivad meediaagentuurid CARAT ja dentsu X, digitaalmeedia agentuur iProspect ning Eestis ka analüütikaettevõte Data2Decisions.
Toimetas: Siim Kera, TULI