Burger King ja Tabasco tõid tänavale tontlikud toiduained: loodetavasti julgustab see vabanema ka AI-foobiatest
Halloween on pungil asjadest, mida karta. Õnneks ei pea toitu pelgama, sest Burger King ja Tabasco valmistasid halloweeni puhul hirmuvaba kampaania.
Visuaalid tontlikust tomatist, kummituslikust ketšupist ning teistest õudu tekitavatest toiduainetest levisid möödunud nädalal hoogsalt sotsiaalmeedias. Ja mitte ainult – Ads of the World tõstis kampaania oma lehel eraldi esile. Samuti võivad reklaame näha kõik need, kes sel hirmsal pimedal ajal linnas ringi liiguvad või mõne ajakirjandusliku väljaande avavad.
Burger King Balticsi turundusjuht Keit Reiska sõnab TULI-le, et halloweeniks sooviti teha midagi mängulist, lõbusat ja erinevat. Samal ajal öeldes, et Burger Kingis saab burgeri ise kokku sättida.
“Kampaania tulemusega oleme ülirahul ja see on saanud ka väga head tagasisidet,” ütleb ta. “Nädal on veel minna, kuid brändingukampaaniana on kõik väga õnnestunud!”
Tabasco loovjuht Kerstin Kessu Raidma lisas omalt poolt, et tihti astutakse halloweeni kampaaniates oma tavapärasest reklaamikeelest eemale ning hirmutatakse kliente.
“See on tarbijale meelelahutus ja turundajale pure fun,” kostab Kessu. “Proovisime ideed välja töötades nügida lahendust sinna suunas, et võimalusel tekiks ka tugev väärtuspakkumine. Burger Kingi Baltikumi halloweeni-kampaanias otsustasime astuda sammu edasi ja seista hirmudele vastu. Kui sündis kandev loovidee, oli hea meel, et selle saab ühendada ideaalselt kliendi soovidega. Burger King seisab selle eest, et leevendada inimeste kõhklusi või hirme toiduainete suhtes ning annab teada, et nende juures saab ise otsustada, mida ja kuidas valida.”
Kessu sõnul lisab kampaaniale põnevust see, et pildiga justkui hirmutatakse, kuid call to action ehk üleskutse pakub lahendust. Kõik reklaamid suunavad spetsiaalselt kampaania jaoks tehtud maandumislehele, kus saab tutvuda fookuses olevate foobiatega ning toidufoobiatega kimpus olevate inimeste kogemuslugudega. Maandumisleht suunab ka oma hirmuvaba burgerit koostama.
Kampaania visuaalid sündisid AI ja käsitsi nikerdamise sümbioosis.
“Kasutasime genereerimiseks ja edasiarenduseks kolme erinevat AI programmi ning tegime portsu käsitööd Photoshopis,” ütleb Kessu. “Usume, et võib rahule jääda. Loodetavasti julgustab see vabanema AI-foobiatest ehk eksiarvamusest, et AI-ga “õiget” asja ei tee.”
Autorid: Kärt Tomp ja Siim Kera, TULI