16.07.2019

Bordeaux 2050 – globaalse kliimasoojenemise tõeline maitse

Vaatamata sellele, et kliimasoojenemine on reaalne probleem, tundub see paljudele ikka veel kauge ja abstraktne teema. Et inimesed kliimakatastroofi tagajärgedest aru saaks, peavad nad sellest sõna otses mõttes maitse suhu saama. Prantsuse agentuur McCann Paris lõi probleemi teadvustamiseks lihtsa, aga tugeva kontseptsiooniga kampaania “Bordeaux 2050”.

Kui kliimasoojenemine jätkub sellises tempos nagu praegu, kaotame me varsti kuulsa Bordeaux veini, sest tulevikus ei ole enam selles piirkonnas viinamarjadele soodsaid kasvutingimusi. Sõnumi edastajaks loodi spetsiaalne vein, mis maitseb täpselt nii kohutavalt, nagu see oleks toodetud 2050. aastal, mil kuumalained on vähendanud veini aroomi ning üleujutused on muutnud maitse mõrumaks ja kuivemaks.

Klient: AJE (Association of the Journalists for the Environment)
Loovagentuur: McCann Paris
PR-agentuur: Weber Shandwick France, agence de Relations Publiques

Loe lisa: McCann Paris

Silja Oja, Turundajate Liit

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt