Eesti agentuurid võistlevad sel nädalal BEA World Festivalil
Töönädala lõpuks selguvad Roomas BEA World Festivali tänavused tšempionid. Nominatsiooni said kaks Eesti agentuuri, kes lähevad 28. novembril žürii ette oma tööd kaitsma.
Sisekommunikatsiooni kategoorias (B2I event) on esindatud Milestone, kelle Yolo Groupile korraldatud sündmus “Welcome to.. Our Future” võitis tänavu Kuldmunal produktsiooni kulla.
“Nii nagu tulevik – mis hoiab endas lõputuid võimalusi, luues maailma, kus unistused inspireerivad innovatsiooni arengut –, on ka tulevikuteemaline üritus lõputute loovlahendustega,” kirjutas Milestone tööd Kuldmunale saates. “Esitasime väljakutse need lahendused välja mõelda ja ellu viia, sest tulevik on meie kõigi endi kätes. Ja tulevikus on kõik võimalik.”
Jolos heitleb auhinna eest “Convention” kategoorias. Tööks on Tele2-le sepistatud “Out of the Box”, mis Kuldmunalt naases pronksiga. Üritusturundusagentuuri partner Martin Rauam sõnab, et tänavu on nende kandidatuur veidi erinev, sest rahvusvahelisele väljanäitusele viidi väiksem, aga see-eest kelmikam projekt!
“Selle keskmes on üks lihtne idee,” sõnab ta. “Isegi mitte idee, vaid kast. Jah, lõpuks ometi mõtles keegi kastist välja. Need oleme meie! Ehk siis kastist sai keskne sümbol, mis oli samaaegselt dekoratsioon, mööbel, infokandja, märkmik ja esitlus. Ning kõige lõpuks nikerdasime kastidest ka paraadi jaoks vajalikud atribuudid. Konkurents muutub igal aastal järjest tihedamaks, kuid sellel võistlusel osalemine on alati väärtuslik kogemus ja inspiratsiooniallikas. Seega on osalemine juba iseenesest võit.”
BEA World Festival on maailma üks mainekamaid üritusturundusagentuuride konkursse, mida hinnatakse sama prestiižikaks kui Cannes Lions’it. Mullu jäi eestlaste saagiks kuld ja kaks pronksi. Kõige säravama autasu võitis Milestone, tublide kolmandate kohtadega naases Jolos.
Autorid: Siim Kera, TULI; Liis Noor, Jolos