Baltimaade PR-auhindade jagamisel noppisid esikohad Dalton ja Swedbank koos META Advisoryga
Tänavusel Baltimaade PR-auhindade konkursil Mi:t&Links Baltic Communications Awards saavutasid esikohad kaks Eesti agentuuri: rahvusvahelise kommunikatsiooni kategoorias kuulutati parimaks Dalton ja digitaalse kommunikatsiooni eest pälvis võidu Swedbank koos META Advisoryga.
Fotol: Nobe elektriauto
Konkursi eesmärgiks on anda kommunikatsioonisektoris töötajatele võimalus jagada parimaid praktikaid ning tunnustada valdkonnas silmapaistvaid projekte ja kampaaniaid. Eestist tõid auhinnad koju Dalton, Swedbank koos META Advisoryga ja Põhjamaade Ministrite Nõukogu Eesti esindus.
Fotol: Daltoni võidukas tiim
Daltonile tõi võidu Eesti esimese elektriauto Nobe kommunikatsioon, mis sai võistluselt veel teisegi auhinna – kolmanda koha integreeritud kommunikatsiooni kategoorias.
Swedbank koos META Advisoryga teenis aga kõrgeima koha kogumispäeviku eduka kommunikeerimise eest.
Sotsiaalse ettevõtluse kategoorias sai Eestist kolmanda koha veel Põhjamaade Ministrite Nõukogu Eesti esindus, mis kutsus noori püüdlema jätkusuutlikuma ühiskonna poole.
Võistlustöid hindas 16-liikmeline rahvusvaheline žürii, kellel tuli parimad välja valida 185 töö hulgast. Kui möödunud aastal olid võistlejad ainult Eestist, Lätist ja Leedust, siis tänavu esitati projekte ka Soomest ja Ukrainast.
Konkursi žürii liige ja KPMSi vanempartner Margus Mets ütles, et õnnitleb kõiki tänavusi võitjaid ja kutsub üles Eesti agentuure, ettevõtteid ja organisatsioone Baltikumi suurimal kommunikatsioonikonkursil veelgi aktiivsemalt kaasa lööma, et Läti ja Leedu tööde kõrval võiks särada rohkem Eestist pärit projekte.
Mets jagas muu hulgas ka soovitusi järgmisel aastal osalejatele. “Esimene ja kõige olulisem asi, mille vastu seekord just paljud Läti agentuurid eksisid: tegu on rahvusvahelise konkursi ju rahvusvahelise žüriiga – projekti tutvustuses aga ei sisaldunud pahatihti taustainfot, et mõista kes, mida ja milleks üldse miskit tegid. Kohalikud teadsid küll, aga väljamaalastest žüriilikmeil jäi üle vaid õlgu kehitada,” nentis ta.
Teine soovitus puudutab üht ja sama tööd mitmesse kategooriasse esitanud võistlejaid. “Žürii aruteludes oli korduvalt näha pettumust, et esitajad polnud vaevunud oma projekti tutvustavates materjalides mingeid kategooriaspetsiifilisi muutusi tegema. Tullakse mütsiga lööma, et äkki kuskilt ikka näkkab, samas saaks väikese lisapanustamisega oma esitluse adapteerimisse vastava kategooria päraseks tagada žürii oluliselt soojem vastuvõtt,” jagas ta nõuandeid tulevastele osalejatele.
Võistlustöid sai sel aastal esitada 15 kategoorias: tarbijasuhted, vastutustundlik ettevõtlus (CSR), rahvusvaheline kommunikatsioon, integreeritud kommunikatsioon, eelarveta projektid, tööandja bränding, sponsoreerimine, sotsiaalsed kampaaniad, kriisikommunikatsioon, sisekommunikatsioon, avalikud suhted, avaliku sektori kampaaniad, sündmuste kommunikatsioon ja korporatiivne kommunikatsioon.
2019. aasta Baltimaade PR-auhindade võitjad kuulutati välja 8. märtsil. Konkurssi korraldasid Läti Suhtekorraldusfirmade Liit ning kommunikatsiooniagentuurid Edelman Affiliate ja Public ID Group.