23.09.2024

Riias kuulutati välja Baltikumi parimad brändid

Möödunud nädala lõpus selgusid Baltic Brand Forumil brändiuuringu Brand Capital tulemused ning kuulutati välja Baltikumi parimad brändid.

Riias selgusid Baltikumi parimad brändid. Foto: Baltic Brand Forum

Uuringu viisid läbi Norstati asjatundjad, kes küsitlesid enam kui 3000 inimest kõigis Balti riikides.

      2024. aasta Baltic Brand Forumi võitjad Baltikumis:

  • Kõige armastatum kohaliku tootja bränd – Kārums
  • Kõige kiiremini kasvav bränd – Circle K
  • Kõige keskkonnasõbralikum bränd – Madara Cosmetics
  • Kõige inimlikum bränd – Swedbank
  • Kõige armastatum meediabränd – Delfi
  • Kõige rohkem meelelahutust pakkuv bränd – Tele2
  • Kõige armastatum bränd – Swedbank 


    2024. aasta Baltic Brand Forumi võitjad Eestis:

  • Kõige armastatum kohaliku tootja bränd – Kalev
  • Kõige kiiremini kasvav bränd – Kalev
  • Kõige keskkonnasõbralikum bränd – Nurme
  • Kõige inimlikum bränd – Coop
  • Kõige armastatum meediabränd – ETV
  • Kõige rohkem meelelahutust pakkuv bränd – Go3
  • Kõige armastatum bränd – Swedbank

    Vaata paremusjärjestust

Baltic Brand Forumi kaasasutaja ja reklaamiagentuuri Magic tegevdirektor Andris Rubīns rõhutas foorumi tähtsust: „Viimase 20 aasta jooksul on Brand Capitali brändide ja elustiilide uurimine pakkunud nii antropoloogidele kui ka ettevõtetele elulist infot. Uuring sisaldab olulisi teadmisi brändide tajumisest ja aitab meil mõista turusuundumusi ning seeläbi optimeerida suhtlust tarbijatega. On hea meel, et selleaastasel foorumil osales nii palju inimesi, alates brändiesindajatest kuni mõjutajate ja turundushuvilisteni. Ootame kõiki huvilisi järgmisel aastal Vilniusesse.

Tänavune Baltic Brand Forum hõlmas vestluspaneele, asjatundjate ettekandeid huumori olulisusest turunduses ning lugusid, milles professionaalid kogu maailmast jagasid oma kogemusi. Brand Capitali 20. aastapäeva tähistava ürituse üks tipphetkedest oli meelelahutusprogramm, kus astusid üles koomikud, tsirkuseartistid ja legendaarne ansambel Brainstorm, kes tekitas Riia tsirkuses unustamatu atmosfääri.

Kindlustustehnoloogia ettevõtte Balcia juhatuse liige Laura Krastiņa: „On siiras rõõm näha Baltikumi brände järgimas julgelt üleilmseid trende ja turundusvaldkonna uuendusi. Oluline on siiski meeles pidada, et brändid peavad pidevalt edasi arenema ja ei saa endale lubada loorberitele puhkama jäämist. Konkurentsis püsimiseks on tähtis teada oma positsiooni turul ning Brand Capitali uuring on suurepärane vahend, mis aitab brändidel teha põhjendatud strateegilisi otsuseid.”

Baltic Brand Forum 2024 tänab oma suurt sõpra, tehnoloogiaettevõtet BALCIA, ning järgmisi koostööpartnereid: ECO Baltia, Latvijas Zaļais punkts, Volkswagen, airBaltic, Rimi, RITA (Riia investeerimis- ja turismiagentuur), LIAA (Läti Investeerimis- ja Arenguagentuur), Welltons Hotels, Rixwell, Printful, Food Union, Orkla, Spice, Mītava, McDonald’s, Nords Porter, Element Digital, Sons & Daughters, Trickster, TULI, LIMA, LRA ja meediapartnereid TV3 Group, Delfi, IR Nauda, JCDecaux, DScreens, BOBE, Mediāna ja EHR.

Brand Capital on praegu suurim Balti riikides läbiviidav brändi- ja elustiiliuuring. Selle tekkeloo juured ulatuvad 2004. aastasse, mil loodi Läti tippbrändide edetabel, ning alates 2013. aastast on uuringut läbi viidud ka Leedus ja Eestis. Andmete esinduslikkuse tagamiseks viib uuringu läbi Norstat – Euroopa üks suurim ja juhtivaim turu-uuringute andmekoguja.

Baltic Brand Forum on aset leidnud alates 2019. aastast. Seda korraldavad MAGIC, OMD ja Norstat. Foorumi põhisündmus on Balti riikide elanike lemmikbrändide autasustamine eri kategooriates vastavalt Brand Capitali uuringuandmetele. 

Toimetas: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt