Järjekorras neljas Baltic Brand Forum toimub sel aastal 21. septembril
Järjekorras neljas Baltic Brand Forum toimub sellel aastal 21. septembril ja viiakse läbi nii kohapeal kui ka veebis.
Täna mängib kommunikatsiooni kontekstis otsustavat rolli see, kuidas köita päriselt publiku tähelepanu rohke meediamüra keskel. Tähelepanu pälvimine ei ole oluline mitte ainult poliitikas, vaid igas valdkonnas.
Sel aastal on Baltic Brand Forum teemaks “No Search – no Glory”. Arutelude käigus selgitavad eksperdid, Baltikumi edukate kaubamärkide omanikud ja väliskülalised, tähelepanu hinda kaasaegses maailmas. Sealhulgas arutletakse publiku tähelepanu köitmise viiside üle ning jälgitakse koos meetodi “Share of Search” tulemusi. Lisaks on põhifookuses mõisted nagu näiteks jätkusuutlikkus ja brändiaktivism.
Baltic Brand Forum üks külalistest on tuntud ja lugupeetud turunduse efektiivsuse uurija ja raamatute autor Les Binet (adam&eveDDB juht). Binet uurib uusi vaatenurki, kuidas mõõta publiku käitumist internetis ja jagab teadmisi oma loengus “Share of Search: A New Way to Track Brands and Advertising”.
Loengus “Restoring Trust and Empathy in the Age of Attention” räägib Blake Cuthbert (OMD EMEA tegevjuht) praegusest usalduskriisist. Lisaks esinevad veel Lidl, Google, Printful, Moller Auto, Enefit jt.
Foorumi lõpus autasustatakse koos armastatuimate ja rohelisemate brändidega esimest korda sellel aastal osalejaid uues kategoorias – enim hinnatud kaubamärgid Lätis, Leedus, Eestis ja kogu Baltikumis tervikuna.
Baltic Brand Forum toimub 21. septembril – nii kohapeal kui ka veebis. Üritus toimub inglise keeles Hanzas Peronsis, Riias.
TULI liikmetele on olemas osalemiseks ka sooduskood, mis on leitav TULI liikme keskkonnas.
- Rohkem infot: balticbrands.eu
Baltic Brand Forum korraldajad on MAGIC, OMD ja RAIT koostöös ettevõtetega Google, Moller Auto, Latvijas Zaļais punkts, Element, Nords Porter Novelli, TV3 Group, Delfi, IR Nauda, EHR, JCDecaux, Skonto Radio, Santa, Rīgas Viļņi ja D Screens.
Kärt Tomp, TULI