13.02.2025

AutoPay esitles uut logo

AutoPay on läbinud visuaalse uuenduskuuri – ettevõte tutvustas oma uut logo ja värskendatud brändiidentiteeti. Muudatuse eesmärk on tuua AutoPay klientidele lähemale ning muuta bränd äratuntavamaks nii uuele kui ka juba olemasolevale kliendile.

AutoPay sai uue visuaalse identiteedi.

AutoPay esindaja Kaur Metsa sõnul tuuakse pidevalt taustal toimuvatele IT-arenduste kõrval kliendini ka värskem visuaal.

„IT-arendus käib meil igapäevaselt põhitegevuse taustal, sest nii laenutaotlused, otsused kui ka lepingud tehakse kõik veebis AutoPay.ee platvormil,” ütleb ta. “Samas visuaal oli püsinud pikalt sama ja 2025. aasta sobib hästi värskendatud identiteedi väljatoomiseks.”

“AutoPay CVI uuendus tulenes väga lihtsast põhjusest – see oli ajas maha jäänud. Arutasime Kauriga ja leidsime, et täielikku kannapööret ei ole vaja, sest AutoPay on turul juba tuntud ning pigem oleks vaja teha facelift. Meie eesmärk oli luua meeldejääv ja lihtsalt kasutatav logo, millel oleks ka sees element, mida on võimalik bränditurunduses kasutada. Lõpuks jõudsimegi sellise lahenduseni, mis sobis kõikide meie eesmärkidega ja mis võiks AutoPay-d teenida pikaajaliselt ning võimalusel toimida ka välisturgudel,” sõnab CVI uuenduse läbi viinud brändiagentuuri Pepe’Pe asutaja Siim Tammiste.

Värskendatud visuaaliga soovib AutoPay tugevdada oma positsiooni turul ning pakkuda klientidele veelgi paremat kasutajakogemust. AutoPay on kolmekordne Gasellettevõte ning brändiuuendus on oluline samm ettevõtte edasise arengu toetamiseks.

Autor: AutoPay

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt