Aasta Turundustegu 2020 Grand Prix’ võitis Maks & Mooritsa kampaania
Eile Kultuurikatlas toimunud turunduskonverentsil Password tunnustati Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2020 auhinnad. Ärikategooria Grand Prix’ võitis Maks & Mooritsa kampaania “50% vähem pakendit – oleme koos säästlikumad”, mille loovagentuuriks on Rakett.
Aasta Turundustegu 2020 ärikategooria Grand Prix‘ võitis Maks & Mooritsa kampaania “50% vähem pakendit – oleme koos säästlikumad”.
- Klient: Atria Eesti AS (Turundusjuht Mirjam Endla ning müügi‐ ja turundusdirektor Meelis Laande)
- Loovagentuur: Rakett (Annela Pildre‐Grünberg ja Priit Isok)
- Meediaagentuur: Intense growth HUB (Liis Oper ja Egle Piirilaht)
- PR-agentuur: Baltic ID (Kaia Gil ja Kaidi Reinart)
- Filmiproduktsioon: Caviar (Kaimar Kukk)
- Fotograaf: Tanel Meos
Žürii valis ärikategooria Grand Prix’ võitja viie finalisti hulgast. Aasta Turundustegu 2020 finaali jõudsid:
- Maks & Mooritsa kampaania „50% vähem pakendit – oleme koos säästlikumad“
- Maxima Eesti „Telefon on nüüd ostupult“
- SEB Panga küberturvalisuse teavituskampaania
- Soraineni COVID-19 äririskide juhtimise kampaania
- Tele2 ärikliendile suunatud tegevused 2020. aastal.
Aasta Turundustegu 2020 avaliku sektori Grand Prix’ võitis Tallinna Tehnikaülikooli 2020/2021. aasta uute tudengite värbamise kampaania.
- Klient: TalTech (Turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Anne Muldme ning brändijuht Diana Aljas)
- Loovgentuur: Tank
- Meediaagentuur: Mindshare Eesti
- Kodulehe arendaja: MIXD
- Chatboti arendaja: Eduliiga
- Podcastid: Accelerista
Allikas: Best Marketing
Toimetas: Silja Oja, TULI