Seiklusfirmaga 360 KRAADI on liitunud ürituskorralduse taustaga turundusjuht
Seiklusmänge ja matkasid pakkuva ettevõtte 360 KRAADI meeskonnaga on liitunud turundusjuht Lisbeth Roos, kelle kogemused nii turunduse kui ka ürituskorralduse valdkonnast aitavad mängud viia rohkemate inimesteni ja tõsta neis huvi mängulise liikumise vastu.
„Ürituste korraldajana nägin, et inimestele meeldib aktiivsus ja koostegemine. Läbi mänguliste tegevuste kasvab tiimitunne ja sellest tekkinud rõõm kajastus veel päevi hiljem ka klientide tagasisides,“ põhjendab Roos ettevõttega liitumise otsust. „Ma näen 360 KRAADI teenustes nii palju potentsiaali mitte ainult meeskondades ühtsustunde loomisel, aga ka turismivaldkonnas, sest mitmed mängud viivad seiklema erinevatesse linnadesse,“ lisab Roos.
Ettevõtte juhi Alfred Baskini sõnul aitab turundusjuhi liitumine tuua ettevõtte tegevusse värsket energiat ja struktureeritumat tegutsemist. „Meie teenuste portfellis on väga eriilmelisi tegevusi – mängud, matkad ja nüüd ka seiklusreisid välismaale koos professionaalsete matkajuhtidega. Lisbethi kaasamine turundusjuhina aitab kõikidest nendest teenustest luua komplektsema ülevaate ja need õigete sihtrühmadeni viia,“ sõnab Baskin.
Lisaks 360 KRAADI turundamisele saab Lisbethi väljakutseks olema ka 360 FUN populariseerimine, mis pakub võimalusi iseseisvaks avastamiseks. „Oleme turule toonud seikluslikud avastusmängud, mida saab kiirelt ja lihtsalt, ilma aega broneerimata, mängima asuda. Giidiks vaid nutitelefon. Nende mängude abil saame kohalikele pakkuda uusi teadmisi kodumaast ning turistidele meie ajalugu ja kultuuri tutvustada,“ selgitab 360FUN projektijuht Herlent Krik.
Lisbeth ise peab oma suurimaks väljakutseks müügi kasvatamist perioodil, kui väljas ei ole ilus suvine ilm. „Seiklusmängude puhul võib eeldada, et tegemist on hooajalise kaubaga, aga meil on väga palju vahvaid võimalusi loodust nautida ka pisut kehvema ilma korral. Eks ise tuleb eeskuju näidata. Tegelikult on meil valikus ka palju mänge tubasteks tingimusteks, nüüd tuleb need lihtsalt klientideni tuua.“
Seiklusfirma 360 KRAADI ühines 2019. aasta kevadel üritusturundusettevõttega Frank Events, mis on ka Turundajate Liidu (TULI) liige.
Toimetas: Kärt Tomp, TULI