31. oktoobri hommikul saab Fotografiskas kuulata Eesti armastatuimate brändide lugusid
Milline on Eesti unikaalseim bränd? Milline on kõige inimsõbralikum Eesti bränd? Mida toob brändingu tulevik? Sellest kõigest kuuled 31. oktoobril BalticBrandTalks.ee hommikuseminaril Fotografiskas ja pärast seda saad külastada näitust “Tõde on surnud”.
Koostöös Baltikumi parima agentuuriga DDB Latvia, kes on juba enam kui 15 aastat kasutanud Brand Capital uuringumetoodikat, asub loovagentuur Zavod BBDO 31. oktoobril avama Baltimaade armastatuimate brändide tagamaid Tallinnas.
Sündmus on jätkuks oktoobri alguses Lätis aset leidnud suurejoonelisele Baltic Brands Forumile, mis tõi Riias 3. oktoobril kokku turundus-, ettevõtlus- ja reklaamivaldkonna inimesed. Brändifoorumi eeskujul toimub nüüd esmakordselt Eestis BalticBrandTalks.ee, kus oma ala parimad asjatundjad otsivad vastuseid erinevatele brändiga seotud küsimustele.
Tarbijate erinevustest ja Baltikumi turust üldiselt kõnelevad Ilze Kronberga Rait Groupist ja Andris Rubins agentuurist DDB Latvia. Lisaks toimub paneelarutelu, kus räägitakse Eesti brändide DNAst ning tegevusplaanidest aastaks 2020. Hiljem autatsustatakse seminaril ka Eesti armastatuimaid brände. Pärast on kõigil huvilistel võimalik Fotografikas külastada „Tõde on surnud“ näitust.
Tutvu ürituse programmiga ja registreeru Facebookis! Märgi end üritusel osalejaks, sest registreerumine käib läbi avaneva akna. Seminari pilet maksab 39€+km.
Lisainfo:
Registreeri end hiljemalt 28.10.2019. Kohtade arv on piiratud!
Zavod BBDO on Turundajate Liidu (TULI) liige.
Silja Oja, TULI