12 Eesti turundajale olulist turunduskonverentsi aastal 2020: Baltikum, Euroopa ja maailm
Konverentse
ja seminare toimub iga päev, seega on valida raske. Allpool valik suurematest, tuntumatest ja ajaproovile vastu pidanud konverentsidest, mille
külastamine igale turundajale kasuks tuleb.
Fotol: Nordic Business Forum
Eesti
Password
Tallinn, 4.–5. märts 2020
Eesti suurim ja vanim turunduskonverents
toimub tänavu 20. korda. Teemaks on vastutustundlik turundus ja peaesinejaks
Austraalia turundusprofessor Mark Ritson.
Osalejate arv: 500-600
Hind: alates 450 eurost
Digital Elite Camp
Laulasmaa, 11.–13. juuni 2020
Piiratud osalejate arvuga (mahub 167
delegaati) väga praktiline peamiselt veebilehe konversiooni parandamisele
pühendatud koolitus / konverents, mis annab lubaduse: „Pärast Eliitlaagris
osalemist teenid (oma veebilehega) rohkem raha“.
Esinejatest on hetkel välja reklaamitud
korraldaja Peep Laja, ülejäänud programm täpsustamisel.
Hind: alates 996 eurost
Baltikum
LOGIN
Vilnius, Leedu, 28.–29. mai 2020
Baltikumi suurim innovatsiooniteemaline konverents.
2020. aasta programmi pole veel avaldatud, varasemalt on esinenud mitmeid
kuulsusi, teiste seas näiteks Apple’i rajaja Steve Wozniak.
Osalejate arv: 5000+
Hind: 80-130 eurot
Euroopa
Webit Festival
Valencia, Hispaania 17.–20. juuni 2020
Bulgaarlaste organiseeritud suursündmus, mis
on liikunud Sofiast Istanbuli kaudu Valenciasse. Sarnaneb Web Summitile, aga
odavam ja mitte nii uhke. 2020. aasta kava veel väljas ei ole, aga lubatakse
450 esinejat mitmetes paralleelsessioonides (turundajatele peaks huvi pakkuma
Brand Summit). Varem on esinejate seas olnud suurte globaalsete brändide ja
agentuurikettide bossid.
Osalejate arv: 15 000+
Hind alates: 190 eurot
www.webit.org/festival-europe/summits.php
Web Summit
Lissabon, Portugal, 2.–5. november 2020
Maailma suurim ja tähtsaim tehnoloogiaalane
konverents ja expo, kus astub üles rohkem kui 1000 esinejat. 2020. aasta kava
pole veel avaldatud, varasematel aastatel on esinenud maailma
tehniloogiahiidude tippjuhid, poliitikud ja superstaarid.
Osalejaet arv: 70 000+
Hind alates: 450 eurot
Cannes Lions
Cannes, Prantsusmaa, 22.–26. juuni 2020
Maailma kõige mainekam loovusfestival, kus
esinevad globaalsete brändide turunduspealikud, kõige kuumemad reklaamitegijad
ning viimasel ajal järjest rohkem ka tehnoloogiafirmade esindajad. Eelmistel kordadel on esinenud sellised superstaarid nagu Barack Obama, Kim
Kardashian, Bono jpt.
Hoiatus: Paljud esinejad kasutavad („kurjasti“)
ära võimalust oma firmat või toodet lavalt promoda.
Osalejate arv: 12 000+
Hind: alates 1900 eurost (kui oled alla 30), vanematele on hind 3495 eurot.
Lisaks tuleb tasuda Prantsusmaa käibemaks, mille hilisem tagasisaamine on
omaette väljakutse.
DMEXCO
Köln, Saksamaa, 23.–24. september 2020
Hiigelsuur (turundus)tehnoloogia mess, millega
koos käib ka väga kõrgetasemeliste esinejatega konverents. 2020. aasta programmi pole
veel välja kuulutatud. Eelmistel aastatel on olnud rohkem kui 500 esinejat 15
laval.
Osalejate arv: 40 000+
Hind alates: 179 eurot, tudengipilet alla 50
euro
Nordic Business Forum
Helsingi, Soome, 23.–24. september 2020
Suurejooneline ärifoorum, laval palju
superstaare eesotsas Arnold Schwarzeneggeriga, lisaks veel kirjanik Yuval Noah
Harari ja turundusguru Seth Godin.Kohal on ka märkimisväärne hulk Eesti
delegaate.
Osalejate arv: 7500+
Hind: alates 940 eurost
Festival of Marketing
London, Suurbritannia, 7.–8. oktoober 2020
Euroopa üks suurimaid brändi turundusele
keskendunud konverentse, 250+ esinejat astuvad üles 12 laval. Esinejatena
astuvad üles peamiselt praktikud (loe: mitte väga tuntud nimed), superstaare
siin eriti esinemas ei kohta.
Hind: alates 1000 eurost
Muu
maailm
South by Southwest
Austin, TX, USA, 13.–18. märts 2020
Hiigelsuur sündmus, kus segunevad
innovatsioon, tehnoloogia, äri, kultuur ja turundus. Saab suurepärase ülevaate
peamiselt USAs toimuvast (aga täna juhib USA veel turundusmaailma arenguid).
Ainus südmus maailmas, mida Cannes Lions oma
konkurendiks peab!
Turundajatele mõeldud alamkonverents kannab pealkirja „Advertising & Brand
Experience“.
Osalejate arv: 280 000
Hind: alates 1100 eurost
www.sxsw.com/conference/advertising-and-brand-experience
Dubai Lynx
Dubai, AÜE, 8.–11. märts 2020
Cannes Lionsi Lähis-Ida regiooni puudutav
konverents ja loovkonkurss. Saab hea ülevaate regiooni trendidest ning kohtuda
ja võrgustuda selle piirkonna turundusmaailma võtmetegijatega.
Paljud ettekanded on samad mis Cannes’is.
Osalejate arv: 2500+
Hind: alates 800 eurost
Silja Oja, TULI