10. märtsil TULI ja Mindshare’i veebinar “Kuidas meediaagentuur aitab äri kasvatada?”
Mindshare’i juht Maarja Kaalep võtab kokku Eesti turul toimuva ja toob näiteid, kuidas meediaagentuurid on kasulikud äri kasvatamisel. Veebinar on tasuta ja avatud seekord kõikidele huvilistele, mitte ainult TULI liikmetele. Kohtume Zoomis!
Veebinari teemad:
- Mis on meediaagentuur ajalooliselt ja praegu ning kuidas ta eristub teistest agentuuridest
- Meediaagentuuride teenused ja kasutegurid kliendi vaatest
- Mida ootavad kliendid meediaagentuurilt ja meediaagentuur klientidelt
- Klientide edulood – kuidas agentuur on aidanud nende äri kasvatada
Esineb meediaagentuuri Mindshare Estonia tegevjuht Maarja Kaalep, kellel on pea 20-aastane turunduskogemus, mida ta praegu rakendab meediaagentuuri tööd ja tiimi juhtides. Enne seda töötas ta Tallink Grupis, kus alguses juhtis Tallink Eesti turundustiimi ja seejärel vastutas turugudeülese digitaalturunduse strateegiate ja tegevusplaanide eest. Lisaks sellele on ta tegelenud Swedbankis investeerimistoodete turundundamisega. Olles istunud pikalt kliendi poolel ja vastutades erinevate valdkondade ning teenuste turundamise eest, on tal nüüd võimalus pakkuda klientidele kogemust ja teadmisi, mis aitavad neil äriliselt edukad olla.