02.06.2025

Wolt nimetab Hollywoodi näitleja Owen Wilsoni esimeseks globaalseks brändisaadikuks

Tehnoloogiaettevõte Wolt käivitab rahvusvahelise kampaania, mille peaosas on auhinnatud ja armastatud Hollywoodi näitleja Owen Wilson. Tegemist on Wolti esimese pikaajalise loovkoostööga, mille osaks on globaalne brändisaadik, ning mis toob esile Wolti igapäevast lihtsust ja nutikust: alustades Wolt+ kuupassist ning laienedes aasta jooksul kogu kaubamärgile.

Owen Wilson x Wolt. Foto: Wolt

Kampaania käivitub korraga 25 riigis, tuginedes Wilsoni rahulikule huumoristiilile ja äratuntavale sarmile. Ta näitab, kuidas Wolt+ muudab igapäevaelu vähem stressirohkeks ja märksa mugavamaks – olgu tegu õhtusöögi tellimise, toidukaupade hankimise või ootamatult tühjaks saanud hambapastatuubi asendamisega.

“Mul ei olnud vaja selle rolli kehastamiseks eriti pingutada,” ütleb tunnustatud näitleja Owen Wilson. “Kui tööpäevad on pikad ja snäkid saavad valel ajal otsa, on Wolt just see platvorm, mida valida. See teeb elu palju lihtsamaks. Õhtusöök? Lahendatud. Toidukaubad? Lihtne. Unustasid jälle hambapasta? Pole muret. Wolt+ teeb igapäevased asjad vähem keeruliseks.”

Kampaania käivitub korraga digikanalites, sotsiaalmeedias ja voogedastusplatvormidel. Peamiseks visuaalseks sisuks on 45-sekundiline reklaamklipp, mida täiendavad lühendatud versioonid ja lisamaterjalid, sealhulgas ülevaated Wilsoni Euroopa lemmikroogadest ning ta kõige eelistatuimatest tellitavatest toitudest.

“Owen tabab täpselt seda tooni, mida me Woltis hindame – kerge, enesekindel ja samas inimlik,” tutvustab Wolti Baltikumi juht Mantas Lomsargis. “See kampaania algab Wolt+ teenusest, kuid meie koostöö Oweniga on suurem kui üks kampaania ning aitab rääkida laiemat lugu sellest, kuidas Wolt toetab inimeste igapäevaelu kõiges, mis hõlmab toitu ja argioste – viisil, mis on isiklik, kasulik ja kohalik.”

Wolt+ on igakuine püsitellimusprogramm, mis pakub liitunud toidukohtadest ja poodidest, sealhulgas Wolt Marketist, kohale toimetamise tasu 0 eurot, valitud toodetele 10% soodustust ja ligipääsu eksklusiivsetele pakkumistele valitud restoranides ja erinevates kauplustes. Programm on kiiresti kasvanud ning sellega on liitunud juba üle miljoni inimese. Keskmiselt tasub liikmelisus end ära kolme tellimusega. Alates 2021. aastast on Wolt+ kasutajad kokku säästnud üle 200 miljoni euro.

Wolt on Helsingi tehnoloogiaettevõte, mis arendab veebiplatvormi tarbijatele, kauplejatele ja kulleritele. Platvorm ühendab neid, kes soovivad tellida toitu ja muid kaupu nende müümisest ja kohaletoomisest huvitatud inimestega. Wolt asutati 2014. aastal ja ühendas 2022. aastal jõud DoorDashiga (NASDAQ: DASH). Üheskoos tegutsetakse täna enam kui 30 riigis, 28 neist Wolti toote ja kaubamärgiga.

Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt