Voog tuli välja uue versiooniga
Eestis arendatav ettevõtjatele suunatud veebi- ja poeplatvorm Voog tõi täna kasutajateni põhjalikult uuendatud versiooni oma rakendusest. „Ettevõtjana ei ole sul plaanide elluviimiseks tarvis järjekordset keerulist tööriista,” räägib Voo tegevjuht Henn Runnel. „Lihtsus ja kasutusmugavus aitavad asjad paremini tehtud saada kui ülimalt peeneks aetud tööriist, mis oma keerukusega tööisu ära tapab.”
Voo uues versioonis on kesksel kohal uus, puhas ja läbimõeldud kasutajaliides, mis arendati välja koostöös uue põlve ühe silmapaistvama disaineri Stefan Hiienurmega. Kaasaegse disaini kõrval sisaldab uus Voog ka uuendusi tööriistades, neist ühe olulisemana on lisandnud põhjalikud SEO tööriistad, mille välja töötamisel lõi kaasa siinseid kogenumaid digiturunduse spetsialiste Priit Kallas.
Kui algselt oli Voog vaid “tavaliste” veebilehtede ehitamise platvorm, millel väike-ettevõtete kõrval jooksevad ka näiteks RMK ja ka mitmete idufirmade saidid — rääkimata Turundajate Liidu enda saidist —, siis kahe aasta eest lisandus Voo platvormile lihtsamate poodide ehitamise ja haldamise tööristade komplekt. Sajad väikepoed, mis selle ajaga Voo peal on käivitatud, teevad kokku juba enam kui 2 miljoni eurost käivet aastas.
Järgmise suurema uuendusena on Runneli sõnul praegu väljatöötamisel rahvusvahelised tarneviisid, üle-Euroopaline käibemaksutugi ning senisest komplekssemad tootekategooriad, et kasvatada Voo platvorm sobivaks ka keskmise suurusega veebipoodide jaoks.
Vaata ka: www.voog.com
Silja Oja, TULI