VIIMANE VÕIMALUS! Making Sense’i konverentsi piletid saavad kohe otsa
Sa ju ei taha, et uuel nädalal räägivad kõik sinu kolleegid Making Sense’i konverentsist, ent sa ei oska sõna sekka öelda, sest olid sel ajal hoopis tööl. Ära lase sel ebameeldival olukorral tekkida ja tule neljapäeval kohale!
Sel aastal jätkusuutlikusele ning efektiivsusele keskenduva Making Sense’i teemade nimekiri on igatahes võimas – avame Bolti edulugu; mõtiskleme, mida saavad brändid kestliku maailma nimel teha; kuuleme Effie’del skoorinud Dove’i kampaania tagamaid ning kuidas täpne strateegia aitab poeketil Tesco tegusid teha.
See on alles algus. Kohal on ka maailma juhtiva reklaamiliidu president Stephan Loerke ning maailma saja kõige loovama inimese hulka valitud Jyrki Poutanen, kes utsitab kõiki barjääre murdma ning tegema päris oma asju.
Pärast konverentsi jätkub inspiratsiooni nädalateks ja kuudeks ning see kõik maksab TULI liikmetele vaid 125 € + km, tavapileti maksuvuseks on 155 € + km. Pilet sisaldab sissepääsu, kohvipause, lõunasööki ning esmakordselt toimuva TULImusta konkursi auhinnatseremooniat.
Making Sense’i konverents toimub 3. novembril Erinevate Tubade Klubis, Tallinnas.