Veriffi globaalset turundust asus juhtima Google’i taustaga spetsialist
Möödunud nädalal alustas Veriffi turundusdirektorina (Chief Marketing Officer) Google’i ja Qualtricsi taustaga Caroline Mogford, kes hakkab vedama ettevõtte turundus- ja kommunikatsiooni meeskondasid üle maailma.
Mogford vastutab Veriffi globaalse turundusstrateegia eest eesmärgiga suurendada nõudlust toote järele ning kasvatada Veriffi brändi globaalset tuntust. Mogford liitub ka Veriffi tippjuhtkonnaga.
Suurbritanniast pärit Mogfordil on rohkem kui 15-aastane globaalsete turundustiimide juhtimise kogemus nii Googlest kui Qualtricsist. Viimases juhtis ta ligi 100-liikmelist Euroopa, Lähis-Ida, Aarika (EMEA) regioonide turunduse, müügiarenduse ja globaalsete partnerlussuhete tiimi. Google’is vedas Mogford haridusvaldkonna toodete globaalset turundust.
Veriffi asutaja ja tegevjuhi Kaarel Kotkase sõnul on Veriffil unikaalne võimalus kasvatada oma globaalset mõju isikusamasuse tuvastamise valdkonnas ning muuta internet inimeste jaoks turvalisemaks. „Caroline’i kogemus ja saavutused nii Google kui ka Qualtricsi tiimide ehitamisel ja turunduse eestvedamisel on muljetavaldavad. Tal saab olema võtmeroll Veriffi turupositsiooni tugevdamisel nii USAs kui muudel turgudel üle maailma,” rääkis Kotkas.
Mogfordi sõnul võlus teda Veriffi puhul tugev asutajate tiim ja nende visioon. „Ettevõtte puhul pean oluliseks nelja asja: kas see muudab maailma paremaks, kas sel on turu parim toode, kas asutajatel on pikaajaline visioon ning kas ettevõtte tiim on tugev. Veriffi puhul olid kõik need tingimused minu jaoks täidetud ja ma usun, et Veriffil on tõesti turu parim identimise tehnoloogia. See aitab veenduda, et lastel on turvaline internetis mängida või, et sinu taksojuht on päriselt see, kes ta väidab end olevat. Veriffil loob midagi, mis muudab kõigi meie elud palju lihtsamaks ja turvalisemaks ja mul on super hea meel olla osa sellest teekonnast,” rääkis Mogford.
Caroline Mogfrodil on majandusteaduse bakalaureus Cambridge’i Ülikoolist ja magister London School of Economics’ist.
Veriff on globaalne tehnoloogiaettevõte, mis võimaldab organisatsioonidel luua usalduse oma klientidega, kasutades selleks tarka, täpset ja automatiseeritud isikusamasuse tuvastamise online-lahendust. Veriffi otsustussüsteem analüüsib sekunditega tuhandeid tehnoloogilisi ja käitumuslikke näitajaid. Ettevõtte tehnoloogia suudab tuvastada üle 10 200 isikut tõendava dokumendi enam kui 190 riigist.
2015. aastal Kaarel Kotkase asutatud Veriffi klientideks on rahvusvahelised ettevõtted peamiselt finantstehnoloogia, krüpto ja liikuvuse sektorist. Ettevõttel on Ameerika Ühendriikide, Ühendkuningriigi, Barcelona ja Eesti kontorites üle 500-liikmeline tiim, kus on esindatud 50 eri rahvust. Ettevõte on investeeringutena kaasanud 200 miljonit dollarit; teiste seas kuuluvad investorite hulka Accel, Alkeon, IVP, Mosaic Ventures, Nordic Ninja, Tiger Global, Y Combinator, Taavet Hinrikus jt.