KULDMUNA 2025 | Parimatel välireklaamidel ilutsesid burgerid ja odavad süstid
Millised tööd viisid Kuldmunalt välimeediareklaami kategoorias võidu koju? Loe edasi ja saad teada!

- KULD! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 6.5. Välimeediareklaam: Poster
- Burger Kingi “Facing the Fears” kampaania tõi mängulise pöörde Halloween’i traditsioonidesse, tõstes teadlikkust võimalusest tellida oma burger täpselt nii nagu ise soovid – ilma koostisosadeta, mida kardad. Tabasco lõi Eestis, Lätis ja Leedus seeria hirmutavalt isuäratavaid välimeedia reklaame, mis juhatasid otse kampaanialehele, kus sai igaüks kokku panna oma isikliku hirmuvaba burgeri.
Töö esitaja: Tabasco
Klient: Burger King
HÕBE! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 6.5. Välimeediareklaam: Poster
- Diabeedipäeva kampaania eesmärk oli meenutada inimestele, et teist tüüpi diabeet on elustiilihaigus, ning kutsuda neid osalema heategevuslikul kõnnil. Poster sümboliseerib ideed, et regulaarne liikumine aitab ennetada riski muutuda igapäevaseks insuliinisüstijaks.
Töö esitaja: Good Bits
Klient: Diabeedikool
PRONKS! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 6.5. Välimeediareklaam: Poster
Tabasco ja Terviseameti eesmärk oli teavitada välimeediakampaania abil inimesi ilusüstide varjatud ohtudest – turul pakutakse süste ilma vajalike oskuste ja sertifikaatideta, mis võib põhjustada tõsiseid tervisekahjustusi. Välimeedia tiiserreklaam tekitas furoori. See suunas inimesi ebareaalselt odavate pakkumisteni, kuni neli päeva hiljem asendasime reklaamid šokeeriva tõega. Muudetud koduleht paljastas odavate ilusüstide riskid ja tõi välja ebaseaduslike teenuste ohud.
Šokeeriv tõde suudab käitumist muuta – odavate süstide pakkumised vähenesid ning iluprotseduurid jäid sinna, kuhu need kuuluvad – professionaalide kätte. Terviseameti provokatiivne lahendus jõudis ca 250 000 inimeseni, muutes ilu turvalisemaks.
Töö esitaja: Tabasco
Klient: Terviseamet
Kärt Tomp, TULI