14.06.2022

Vaata, millised vaimsele tervisele suunatud kampaaniad noppisid Kuldmunalt auhindu

Tänavusel Kuldmuna konkursil võidutseid tööd erinevates teemavaldkondades, sealhulgas tervise kategoorias. Võtame kokku vaimse tervise kampaaniad, mis noppisid tänavuselt loovfestivalilt auhindu.

Mitmeid auhindu pälvis "Suurima Julguse Nädal" kampaania.

KULD! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 3. Digikampaania

KULD! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 4. Reklaam sotsiaalmeedias

HÕBE! PR-KAMPAANIA / 6.1. Sotsiaal/vastutustundlik kommunikatsioon

HÕBE! PR-KAMPAANIA / 6.6. Brändi sotsiaalmeedia kommunikatsioon

  • Suurima Julguse Nädal
Kampaania, mis ainult ei seisa küberkiusu vastu, vaid ka sekkub. Selleks võttis klient koos agentuuriga Optimist kasutusele TikToki platvormi engagement võimalused ja loodi nende abil süsteem, mis aitas tuua välja reaalseid näited küberkiusust ja kutsus noori sinna ka reaalajas sekkuma.

suurijulgus ba25cc2588nnerid suurimjulgus ba25cc2588nnerid 1

suurimjulgus caseboardid suurimjulgus postitused

KULD! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 5.8. Otsereklaam: Ärikingitus

  • Kintsugi

Janssen soovis tänada ja innustada oma töötajaid erilise kingitusega. Karpi avades ootas ees aga üllatus – katkine kauss.

Jaapanis on uskumus, et kui miski puruneb, on tal ajalugu ja see muudab selle veel ilusamaks ja unikaalsemaks. Ka meie saame otsustada maalida oma võitlused kullaga. Me kõik saame olla Kintsugi. Üheskoos saame murda depressiooni, et tükk tüki haaval, tooks killud jälle õnne. Töö esitaja oli AGE Creative.

kintsugi4 2

kintsugi2

kintsugi3

PRONKS! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 4. Reklaam sotsiaalmeedias

PRONKS! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 5.11. Digireklaam

  • Ohvriabi – Tundlik sisu

Seksuaalvägivalla ohvritele suunatud kampaania julgustab abi otsima ja oma lugu rääkima ka siis, kui juhtumid on toimunud ka kaugemas minevikus. Ohvrite kriisiabikeskuse jaoks kuriteod ei aegu ning abi peab olema kättesaadav igal ajal.

Töö imeteerib kõigile tuttavat “Tundlik sisu” sotsmeedia stiili. Antud imago haarab sotsiaalmeedias kõvasti tähelepanu. Töö esitaja oli AGE Creative.

ohvriabi

PRONKS! PR-KAMPAANIA / 6.1. Sotsiaal/vastutustundlik kommunikatsioon

  • Murrame depressiooni
Ravimifirma Janssen tellitud kampaania eesmärk oli tõsta teadlikkust depressiooni levikust ja selle mõjudest Eestis. Kampaania toimus kahes etapis, kus esmalt tutvustati CENTAR-i uuringut raviresistentse depressiooni levimusest ja kulust Eestis. Teises etapis kõnetas Corpore inimesi läbi kogemuslugude, et nad oskaksid märgata depressiooni, otsida õigeaegselt abi ning maandada stigmasid.

murrame depressiooni va25cc2588ike

 

 

Toimetas: Kärt Tomp, TULI

 

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt