Vaimustav ja vastik samal ajal: hallitav burger tõi Burger Kingile loovkonkursil Gerety Awards 2020 peaauhinna
Hallitus võib olla ilus, kui selle eesmärk on tõestada, et burger ei ole otsast otsani säilitusaineid täis. Ja ettevõttele kasulik, kui ta tõstab müüki.
Burger Kingi müük tõusis tänu julgele kampaaniale “Moldy Whopper” 14% ja arvamus burgerites kasutatavatest ainetest paranes 26%. Agentuurid: Publicis Romania, Publicis Spain, INGO, David.
Valik Gerety Awardsil tänavu kulla võitnud töödest:
Period poverty (tõlk. päevade vaesus) tähendab seda, et mitte kõikidele naistele pole menstruatsioonitooted kättesaadavad. Noored naised puuduvad päevade ajal koolist ja täiskasvanud töölt, sest neil pole rahaliselt võimalik intiimhügieeni tagada. Heategevusorganisatsiooni www.freedom4girls.co.uk kampaania “Absent” täpselt seda teemat puudutabki. Agentuur: Dog Eat Dog.
The Soap with a Lump
Klient: Lux koostöös India Vähiliiduga
Agentuur: Wunderman Thompson
Crocodile Inside
Klient: Lacoste
Agentuur: BETC
Tootja: General Pop
Kui Holocausti ajal oleks olnud olemas Instagram, siis kuidas üks 13-aastane juudi soost ungari tüdruk oleks seda kajastanud? 2019. aastal said Eva lood Instagramis 300 miljonit vaatamist ja 1,7 miljonit järgijat, tõstes Eva.Stories Iisraelis populaarsuselt kolmandaks Instagrami kontoks. Agentuur: Leo Burnett Israel.
95% USA kooliõpilaste jaoks on koolitulistamiseks valmisoleku treening sama tavapärane kui matemaatikatund, aga laste elu ei peaks selline olema. Õpilasorganisatsioon March For Our Lives väidab, et poliitikud on lükanud massitulistamise vältimise kohustuse lastele, selle asemel, et ise tegutseda ja relvaseadusi muuta. Kampaania: Generation Lockdown. Agentuur: McCann New York.
Prantsuse toidukaupluste kett Carrefour rikkus õilsa eesmärgi nimel seadust ning müüs meelega “illegaalsetest” seemnetest kasvatatud maitsvaid köögivilju. Kampaania “Black Supermarket” juhtis tähelepanu teatud euroregulatsioonide absurdsusele ja saavutas lõpuks seadusemuudatuse. Agentuur: Marcel.
Teenistuses vigastada saanud sõjaveteranide ühiskonda re-integreerimise kampaania “Help for Heroes“. Agentuur: McCann London.
Vaata kõiki võidutöid: gerety.awardsengine.com/winners
Gerety Awards on eriline konkurss selle poolest, et töid hindavad ainult naised. Tänavu kuulus žüriisse 185 naissoost agentuuri-, loov- või turundusjuhti 32 riigist.
Mullu esimest korda toimunud konkursi ellukutsujateks on pikaajalise EPICA Awards loovkonkursi korraldamise kogemusega Joe Brooks (endine EPICA globaalne müügijuht) ja Lucía Ongay (endine EPICA globaalne pressiesindaja).
Konkurss on saanud nime kuulsa copywriter Frances Gerety järgi, kes mõtles välja slogani “A diamond is forever”.
Silja Oja, TULI