Kõik uudised

TULI uus liige: Balbiino

Turundajate Liitu astus hiljuti AS Balbiino, lähemalt kommenteerib liitumist ettevõtte turundusdirektor Heikki Põhi.

„Juba ammu ei ole turundamine vaid ühe brändi, tegemise või ettevõtte põhine. Turundus eeldab partnerlust ehk mitut pädevat osapoolt. Saamaks kogemusi, uut turundusinfot, toredaid ideid ja tarku turunduspartnereid – sel põhjusel liituski Balbiino TULI liikmeskonnaga,“ selgitas Balbiino turundusdirektor Heikki Põhi astumist Turundajate Liitu. 

Balbiino turundusdirektor Heikki Põhi

„Hea meelega jagame teistele omi kogemusi, hea meelega oleme valmis panustama valdkonna töögruppide töödesse,“ lisas ta. 

Balbiino turundustiim on neljaliikmeline, lisaks turundusdirektorile on meeskonnas kaks tootejuhti ja Balbiino brändi juht. Üks tootejuhtidest vastutab Balbiino jäätiseportfelli, teine külmutatud tootesarja Härmavili eest. Balbiino brändi juht seisab hea ühtse visuaalse identiteedi ja turundussõnumite eest. 

„Kuna meie tooteportfellis on palju erinevaid kaubamärke (Onu Eskimo, Vanilla Ninja, Raks, Classic ja Smuutike), on meie partneriteks mitmed agentuurid. Kasutame turunduspartnerite Optimist Creative, Taevas Ogilvy, Havas Creative, AD Angels ja Must Muna teenuseid. Turundusaktsioonide meediapartneriks on olnud juba aastaid Inspired Universal McCann,“ rääkis Heikki Põhi. 

„Just on kokku võetud möödunud aasta ja saame rõõmustada üsna paljude õnnestumiste üle. Oleme kasvatanud oma turuosa, uutest toodetest tahaks ära märkida Raks vahvlitopside ja Balbiino Classic toodete müügiedu. Üle ootuste hästi läheb koostöös Orklaga loodud Nurr ja Maiuspala jäätite müük. Ja jätkuvalt on Eesti kõige enam ostetav jäätis meie Vanilla Ninja šokolaadiglasuuris vanillijäätis, mida teeme aastas ligi kaks ja pool miljonit,“ vastas Põhi küsimusele, mis Balbiinos uudist. 

Vaata ka: www.balbiino.ee 

Balbiino agentuuridest on Optimist Creative, Taevas Ogilvy, Havas Creative, AD Angels ja Must Muna Turundajate Liidu (TULI) liikmed. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 67 ettevõtet.   

Silja Oja, TULI

Liitu uudiskirjaga