TULI teemahommik 30.04: “Kuidas leida tarbijale olulised puutepunktid?”

Turundajate Liit ja Kantar Emor kutsuvad liidu liikmeid teemahommikule 30. aprillil, kus vaatluse all on tarbija ja brändi kokkupuutepunktid ning analüüs riigikogu valimiste kontekstis.

Aeg: 30. aprill 2019 kell 09:30-11:20
Koht: Kantar Emor
Aadress: Maakri 21, Maakri Kvartal, 3. korrus

Päevakava:

09:30 – 10:00 Hommikukohv ja networking

10:00 – 10:20 Sissejuhatuseks avab kokkupuutepunktide teemat laiemalt Kersten Jõgi, Kantar Emori uuringuekspert, rääkides sellest, kuidas leida tarbijale/kliendile olulised puutepunktid, millesse panustamine toob tulemust.
10:20 – 11:00 Ettekande teeb Aivar Voog, Kantar Emori uuringuekspert, selle aasta erakondade kampaaniate värsketele andmetele tuginedes ning toob võrdlusmomente ka 2017. a valimiskampaania analüüsist.
11:00 – 11:20 Arutelu ja küsimused

Kantar on teabe- ja konsultatsiooniettevõte, mis tegutseb enam kui 80 riigis. Kantari kõrgem eesmärk on inspireerida kliente, töötajaid ja kogu ühiskonda olema loov ja edukas meie erakordses maailmas.

Registreerimine
Teemahommik on Turundajate Liidu liikmetele tasuta. Kohtade arv on piiratud, registreeri palun osavõtt hiljemalt 26. aprilliks.

OSALEJAD:


1 Baltika
2 Initiative 
3 Dava Foods
4 Kontuur Leo Burnett
5 Kontuur Leo Burnett
6 Kontuur Leo Burnett
7 Age McCann
8 Age McCann
9 Turundajate Liit
10 Baltika
11 Eesti Post
12 Zavod BBDO
13 Havas Creative
14 Havas Creative
15 Turundajate Liit
16 Havas Media
17 Orkla
   18  ImagineTBWA 

Lisainfo:

Signe Kõiv
Tegevjuht

Turundajate Liit
+372 5023 456

Kõik uudised