10.02.2021

Ranno Pajuri lahkub Teliast

1. märtsil toimuvad muudatused Telia Eesti turundus- ja brändiosakonnas. Praeguse juhi Ranno Pajuri rolli võtab kohusetäitjana üle Kertu Kuusik.

Ranno Pajuri. Pildistas: Jake Farra

„Ma olen Teliale tänulik selle aja eest ja mul on hea tunne, et nii turundus- ja brändiüksus kui ka meediatiim on juhitud oma ala asjatundjate poolt, kes on arenenud koos organisatsiooniga,” ütles Ranno Pajuri, kes juhtis Telia Eesti turundusosakonda alates septembrist 2017.

Telia turundus- ja brändiosakonna juhi kohusetäitjaks saab märtsi alguses ettevõtte praegune meediaplaneerimise üksuse juht Kertu Kuusik. Telia Eesti meediatiimi uueks juhiks saab Rain Kask.

„Suur tänu Rannole pikaajalise panuse eest. Meil on hea meel, et tema rolli hakkab Telias kandma Kertu Kuusik, kes on väga edukalt käivitanud meie meediaplaneerimise tiimi ja endise turundusjuhina tunneb põhjalikult ka turundusjuhtide töölauda. Usun, et Kertu eestvedamisel astub Telia turundus efektiivsuse ja eesmärgipärasuse suunas veelgi pikemate sammudega edasi. Samuti soovin edu Rain Kaskile, kes on seni andmeteadlasena andnud meediaplaneerimise valdkonda märkmisväärse panuse,” lausus Telia Eesti era- ja turundusüksuse direktor Kristjan Viilmann.

Kertu Kuusik
Telia turundus- ja brändiüksuse juhi kohusetäitja Kertu Kuusik

„Turundada kvaliteetseid teenuseid, mida inimestel suhtlemiseks, töötamiseks, õppimiseks ja meelelahutuseks ka päriselt vaja läheb, on privileeg. Mul on rõõm seda teha koos tiimiga, kelle ambitsioon pole mitte midagi vähemat, kui kommunikeerida turuliidrina veel selgemalt, mille eest Telia seisab,” ütles Kertu Kuusik.

Telia turundus- ja brändiüksuses on kolm tiimi. Turundustiim tegeleb brändi- ja turunduskommunikatsiooni juhtimisega, meediaplaneerimise tiim toimib organisatsioonisisese meediaagentuurina. Otseturunduse ning turundusautomaatika tiim tegeleb kliendiandmete analüüsi ja otseturunduse juhtimisega.

Telia on täisteenust pakkuv telekomi- ja IT teenuste ettevõte, mille koduturuks on Skandinaavia ja Balti riigid. Mobiiliteenuste turul tegutseb Telia lisaks oma põhibrändile fighter-brändi DIIL ja enim ostetud kõnekaardi brändi Super kaudu. Telia on Turundajate Liidu liige 2019. aastast.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised