Orangetime ja VOOL Events võitsid Venemaal Coca-Cola hanke

Loovus liidab: Eesti üritusturundusagentuurid Orangetime ja
VOOL Events võistlesid Coca-Cola hankes Venemaa suurte agentuuridega ning
võitsid selle.

Hanke eesmärk oli leida partner, kes korraldaks
Coca-Cola Euroopa müügi- ja turundusjuhtide iga-aastase kolmepäevase kohtumise „All
Hands Meeting“.    


Sten Skolimowski (VOOL Events) ja Maicken-Ninel Raska ning Enel Teinemaa (Orangetime) Moskvas

Ka eelmisel aastal tuli hankevõit Eestisse – tänavu
jaanuaris korraldasid Orangetime ja VOOL Events Tallinnas meie turu ajaloo suurima mahuga
ürituse, mis pälvis ka Kuldmuna üritusturunduse
Grand prix. Järgmine üritus toimub 2020. aasta kevadel St.
Peterburis. 

Sel sügisel said Orangetime ja VOOL Events uuesti kutse
osaleda selle ürituse hankes, mille korraldajaks oli seekord Coca-Cola Russia. Agentuurid
töötasid pakkumise kallal poolteist kuud ja konkureerisid 6 tugeva Venemaa
agentuuri ning ühe Suurbritannia agentuuriga. Tööd käidi kaitsmas Coca-Cola
Moskva peakontoris. 

Eile tuli uudis, et ajalooline hankevõit tuli
Eestisse. Varem pole ükski Eesti agentuur Venemaal sellises mahus ja nii suure
kliendi üritusturunduse hanget võitnud. 

Tulevase Kuldmuna 2020 sõnumi „Loovus liidab“
taustal on see suurepärane näide, kuidas koos oleme tugevamad. 

VOOL Events ja Orangetime Event on Turundajate Liidu (TULI) liikmed. TULI ühendab
kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme
tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse
kuulub praegu 64 ettevõtet.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised