#nähtavkristiines – Kristiine keskus ja Kristiine linnaosa jagasid ära üle 2000 helkuri

Kui paljusid inimesi oled sina näinud viimastel päevadel helkurit kandmas? Suur hulk inimesi on arvatavasti teadvustanud, et oleks vist aeg helkur jope külge panna, aga kui paljud sellele vastavalt ka käituvad? Kuidas teha helkurikandmise kampaaniat selliselt, et inimesed päriselt helkurit kandma hakkaksid? Kristiine keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuhi Helina Leifi sõnul on see lihtne küsimus: „Ainult sõnalisest suunamisest ei piisa, inimene peab koos sõnumiga ka helkuri saama.“

Kristiine keskus
Foto: Marek Metslaid

Sellest järeldusest tulenevalt jagasid Kristiine keskus ja Kristiine Linnaosa Valitsus üheskoos kõigile keskuse külastajatele üle 2000 helkuri ja tegid Kristiines olevatest inimestest #nähtavkristiines kampaania mõjuisikud. Kuidas?

Suure arvu inimesteni jõudmiseks on kõige efektiivsem kanal loomulikult sotsiaalmeedia. „Et me niivõrd olulise sõnumi sotsiaalmeedias levima saaks panime keskuse ette hiiglasliku helkur-fotoseina. Selliste seinade puhul on väga oluline, et see oleks võimalikult instagrammi-sõbralik ja fotogeeniline. Inimese esimene mõte seda nähes peab olema, et ta tahab seda oma Instagramis jagada. Selles suunas ideid genereerides tuli mõte kasutada suurt fotoseina, mis imiteeriks helkurit. Seina sisse on paigaldatud südamekujuliselt LED valgustus, mis paneb seina kumama ning aitab anda edasi sõnumit, kui oluline on olla pimeda ajal nähtav,“ kirjeldas Leif.

Plaan töötas. Seina abil on #nähtavkristiines kampaaniasõnum juba väga hästi levima saadud. „Lisaks oleme inimeste motiveerimiseks teinud sotsiaalmeedias ka loosi. Kui nad postitavad pildi, mille juures nad on kasutanud teemaviidet #nähtavkristiines, siis on neil võimalik võita keskuse kinkekaart,“ täpsustas Leif. Pilte on võimalik teha ja loosis osaleda kuni 15. oktoobrini.

Foto: Marek Metslaid

Muidugi toimub kampaaniasõnumi levitamine ka Kristiine keskuse Facebooki ja Instagrami kanalitel ning Facebookis on olemas eraldi üritus, et inimestel oleks kõik info võimalikult lihtsasti kättesaadav.

„Kolmeks päevaks kutsume keskusesse ekspertidena kohale ka MuPo ja politsei, kes selgitavad, miks on oluline helkurit kanda, mis juhtub siis, kui seda ei tehta ja millist vahet on autojuhi jaoks sellel, kas inimene kannab helkurit või mitte,“ lisas Leif.

„Citycon on grupina võtnud üheks eesmärgiks panustada võimalikult palju kogukonda. Seega oleme ka selliste sotsiaalset väärtust omavate koostööde puhul alati võimalusel olnud tihedas koostöös linnaosavalitsusega, et saaksime kõikide tegevustega pikemaajalist väärtust luua ning mitte ainult ühekordselt panustada,“ sõnas Leif.

Nii Kristiine keskuse kui ka Rocca al Mare puhul otsitakse võimalusel iga kampaania puhul ühiskondlikku väärtust. „Meie eesmärk ei ole teha lihtsalt ägedaid reklaame ja aktsioone, vaid anda ka mingi olulisem panus kogukonda. #nähtavkristiines puhul on selleks panuseks inimeste turvalisuse eest hoolitsemine. Sõltuvalt kampaaniast on mõnikord panus väiksem ja teinekord suurem, kuid tänu sellele saame olla mitte ainult kaubanduskeskus, vaid osa kogu kogukonnast,“ lisas Leif lõpetuseks.

Foto: Marek Metslaid

Helkurseina autorid: Caspar Lootsmann ja Kristiina Kirsel


Kristiine ja Rocca al Mare keskusi haldav ettevõte Citycon on Turundajate Liidu (TULI) liige. Liitu kuulub hetkel 81 ettevõtet.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised