MIXD esitleb: Digitaalsete toodete turundamine ja veebi peidetud ohud

Mixd ja Turundajate Liit kutsuvad esimesele teemahommikule, mis keskendub digiturundusele ja e-kaubandusele. Valdkonna asjatundjad jagavad näpunäiteid digimaailmas orienteerumiseks ja võidukursil püsimiseks.  

Aeg:
14. detsembril 2018 kell 9:30-11:40

Koht:
MIXD @Creative Fuel
Kultuurikatel Põhja pst 27a
Sissepääsu juhend: https://www.youtube.com/watch?v=orfW8bvEjLw&feature=youtu.be

Kava:
09:00-09:30   Kogunemine ja hommikukohv
09:30-09:50   Eesti e-kaubanduse käekäigust ja tuleviku perspektiivist räägib Turundajate Liidu juht Signe Kõiv
09.50-10.40   Veebide kiropraktik Peeter Marvet räägib, kuidas koduleht hoida kiire ja kõbus ning haigustest prii
10.40-11.00   Mixdi juht ja digitaalse turunduse ekspert Patrik Kupenko teeb kokkuvõtte digitaalsete toodete turundamise eripäradest.
11.00-11.30   Digimaailmale pühendunud legendaarne loovjuht Rain Pikand tutvustab oma seminaride sarja “Digitaalne võileib” kogemusi, keskendudes küsimusele: “Kuidas “pärismaailm” ja digimaailm kokku panna?” 
11:30-11:40   Q&A, seminari lõpp

Kes räägivad?

Mixd on agentuuride maastiku challenger. Mixd usub, et loovus, tehnoloogia ja meedia saavad eksisteerida harmoonias.
2018. aasta jaanuarist startinud ettevõte on seadnud ambitsioonika eesmärgi — kehtestada uue ja traditsioonilisest efektiivsema agentuurimudeli. Meediaruum meid ümbritsevas maailmas on oluliselt muutunud, turundusprotsess aga jäänud kinni vanadesse mallidesse. Mixd on praktikas tõestanud, et turunduskommunikatsiooni saab teha efektiivsemaks ja mõõdetavamaks, kui sellele läheneda tervikuna. Aasta jooksul on meeskond kiiresti kasvanud kümne inimeseni ning koostööd tehakse mitmete Eesti suurte brändide, loov- ja meediaagentuuridega. 

Rain Pikand räägib, kuidas “pärismaailm” ja digimaailm kokku panna brändiehituses, turunduses ja reklaamis. Need on isiklikud kogemused ja palukesed, müües reklaamiideid ja reklaamitehnoloogilisi lahendusi New Yorgis, Singapuris, Pariisis, Berliinis ja mujal.

Veebide kiropraktik Peeter Marvet leiab, et kiirus ja turvalisus ei ole karbitooted – nende saavutamiseks tuleb vaeva näha. Vaatame konkreetsete näidete najal üle levinumad probleemid ja võimalikud lahendused, millega saab veebilehe kordades kiiremaks ja levinumate rünnete eest kaitstuks.

Turundajate Liidu juht Signe Kõiv on 10 aastat toimetanud e-kaubanduse valdkonnas nii ettevõtja kui ettevõtjate esindajana. Eesti e-kaubandus kasvas 2017. a märgilised 37% — vaatame lähemalt, mis tõi meid siia ja kas see viib ka edasi?

Registreerimine
Seminar on Turundajate Liidu liikmetele tasuta. Registreeri osavõtt hiljemalt 11. detsembriks.

Kohad on täis ja registreerimine lõppenud!

OSALEJAD ETTEVÕTETEST:

1 Artist Media 20 Zone Media
2 Woodpeckers 21 Atlanticbaltic
3 Tank 22 Refleks
4 Kaubamaja 23 Hinnavaatlus
5 Eastpro 24 AD Angels
6 Artwerk 25 Taevas Ogilvy
7 Baltika 26 LHV Varahaldus
8 Initiative 27 LHV Varahaldus
 9 Initiative  28 Imagine 
 10 Omniva  29 IPF Digital 
 11 Mixd 30 Zavod BBDO 
 12 Tank   31 Pharma Holding 
 13 Jolos  32 Itella Estonia  
 14 Turundajate Liit   33 Division 
 15 Marine Digital   34 Mixd
 16 Smaily  35 Division 
 17 Enesearengu Koolitused   36 Idea Havas Media
 18 Südameapteek  37 Idea Havas Media
 19 Taffel   38 Division 

Lisainfo
Signe Kõiv
Turundajate Liidu tegevjuht

+372 5023456

Kõik uudised