Meediaettevõtete Liit: rasked ajad ühendavad

Suunake sotsiaalmeediasse plaanitud raha Eesti
ajakirjandusse, soovitab Eesti Meediaettevõtete Liidu tegevjuht Merle
Viirmaa-Treifeldt.

Fotol: Merle
Viirmaa-Treifeldt

Esimesed
üleskutsed Eesti majanduse toetamiseks saabusid päev pärast koroonakriisi
algust. Ilmusid nõuanded, kuidas toetada Eesti majandust ja säilitada töökohti,
kutsuti üles eelistama eestimaist. Vikerraadios kutsusid Anvar Samost ja Toomas
Sildam
tarbima Eesti erameediat, kes „alles vaevu eelmisest kriisist toibuda
jõudnud on“. Kui on võimalik suunata oma raha Eesti ajakirjandusse, siis tehke
seda, kõlas nende soovitus. 

Mis seal salata,
kui Eesti meediatarbimises püstitatakse järjest rekordeid ja digitellijad
veavad uhket tellijate arvu kasvu, siis reklaamiandjad on ettevaatlikud.
Meediajuhid prognoosivad tõsist reklaamikäibe langust. Sestap tegime
nädalavahetusel üleskutse Eesti avalikule sektorile, ministeeriumitele,
omavalitsustele ja kõigile teistele, kes muuhulgas või eelkõige on seni
eelistanud oma reklaamiraha investeerimist välismaistesse sotsiaalmeedia platvormidesse. 

Ekspress Meedia juhid kirjutasid: „Et arendada, tugevdada ja hoida Eesti
ajakirjandust sama elujõulisena kui see on olnud viimased 30 aastat, kutsume
teid üles: investeerige oma sotsiaalmeediasse planeeritud raha Eesti
kirjastustesse!”. See soovitus puudutab lisaks kirjastustele kõiki Eesti meediakanaleid.

Rasked ajad
ühendavad ja teadlikkus suureneb. „On üleskutseid suunata reklaamieelarved
Eesti kanalitesse – kindlasti saame agentuuridena siin kaasa aidata ja sobivaid
lahendusi leida, meediakanalid on ka ise väga empaatilised ja vastutulelikud
olnud ja võtnud põhimõtte, et üheskoos saame hakkama,“ kirjutas eile
Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar
.  

Sel nädal
leppisime Turundajate Liiduga kokku senisest sisulisemas koostöös, esimeseks
sammuks ühine abikäsi riigile. Ja teisipäeva õhtuks olid juba esimesed asjad
ellu viidud! 

Aga nii nagu
enamus turundussektori ettevõtetest ei oma reservi mitmekuulise madalseisu
jaoks, on ka meediasektoril jaksu senisel kiirusel, kvaliteedis ja mahus
jätkata kolm-neli kuud. 

Kutsun teid kõiki
kasutama Eesti meediakanaleid. Nii tarbijate kui reklaamiandjatena. Kasutame
kõiki oma võimalusi Eesti majanduse elavdamiseks. 

Merle
Viirmaa-Treifeldt

Eesti Meediaettevõtete Liidu tegevjuht 

Eesti Meediaettevõtete Liit on
meediakanalite ühistes huvides tegutsev organisatsioon, mille liikmeskonda
kuuluvad ajalehed, ajakirjad, portaalid, tele- ja raadiokanalid.

Kõik uudised