Marketingi Instituut tunnustas parimate turundusalaste lõputööde autoreid

Marketingi Instituut viis juba mitmendat aastat järjest läbi konkursi parimate turundus- ja juhtimisalaste lõputööde leidmiseks ja auhindas parimaid.

Parimate turundus- ja juhtimisalaste lõputööde autoreid autasustati 17. septembril Noblessneri valukojas toimunud üritusel “Turunduse tulejoonel”.

Parimad turundusalased lõputööd:

Parimad juhtimisalased lõputööd:

Mõlema kategooria võidutöö auhinnaks oli 300€.


Eriauhinnad juhtimisalastele bakalaureuse- ja magistritöödele andis välja ajakiri Director:

Instar andis välja eriauhinnad kahele parimale tööandja brändingu lõputööle:

Kõiki konkursil osalenud turundusalaseid lõputöid saad lugeda SIIT.

Juhtimisalaste lõputöödega saad tutvuda SIIN.

Marketingi Instituudi poolt korraldatav turunduse bakalaureuse- ja magistritööde konkurss oli järjekorras juba üheksas. Tänavu esitati kokku 43 turundusealast lõputööd, millest 25 olid bakalaureuse- ning 18 magistritasemel.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised