Loovus liidab: TULI ühines ülemaailmse reklaamitellijate liiduga WFA

Turundajate Liit (TULI) alustas koostööd ülemaailmse reklaamitellijate liiduga (WFA – World Federation of Advertisers). TULI ühinemisega kuulub rahvusvahelisse liitu nüüdsest 55 organisatsiooni 60 riigist.

WFA liidab maailma suurimaid kaubamärke ja riiklikke reklaamiühendusi, koondades kohalikul tasandil kümneid tuhandeid brände. See moodustab ülemaailmse võrgustiku, mis pakub ainulaadset teadmiste- ja inspiratsiooniallikat. TULI kuulumine tagab selle, et WFA on nüüdsest kursis siinsete turundajate probleemide ja väljakutsetega. Teisalt jõuab TULI-ni nüüd oluline info rahvusvaheliste muutuste ja trendide kohta.

Turundajate Liidu tegevjuhi Maarit Mäeveeri sõnul annab ülemaailmse reklaamitellijate liiduga ühinemine võimaluse üksteiselt õppida ning ideid vahetada. “Kuna TULI üheks eesmärgiks on teha koostööd teiste riikide liitudega, siis oleme õnnelikud, et saame sellisesse globaalsesse organisatsiooni kuuluda. Rahvusvahelise liidu kaudu saame teiste riikide erialaliitudega mitu korda aastas kokku, et jagada kogemusi ja korraldada sündmusi.”  

Mäeveer lisas, et TULI liikmeteni hakkab läbi WFA jõudma erinevaid maailmatasemel webinare ja seminare. “Loodame panustada turundajatele olulistesse tegevustesse ja teemadesse ning leida palju uusi kontakte ning tutvuda WFA võrgustikuga.”

TULI esimene partner WFAst on Soome liit Marketing Finland. “Nendega koostöös tuleb kevadel Eestis üritus, nimelt korraldame TULI liikmetele Soome turgu tutvustava seminari,” lausus Mäeveer.

WFA peamine eesmärk on arendada turundust ja esindada turundajate ühiseid huve, fookuses on efektiivne ja jätkusuutlik turunduskommunikatsoon. WFA koondab turundajaid üle maailma, kelle käive on kokku umbes 900 miljardit USA dollarit aastas.

WFA tegevjuht Stephan Loerke ütles, et Turundajate Liidu ühinemine valmistab WFA-le suurt rõõmu. “Meid teevad globaalseks meie võrgustiku riiklikud ühendused, mis võitlevad turundajate huvide eest kohalikul tasandil. Ootame väga Maariti ja teiste TULI liikmetega koos töötamist, et arendada efektiivsemat ja jätkusuutlikumat turundust nii Eestis kui mujal.”

Turundajate Liidule sarnased ühendused WFAs, kuhu kuuluvad nii agentuurid kui brändid, on näiteks Association of National Advertisers (Austraalia), Advertising Business Group (Lähis-Ida), Association of National Advertisers (USA), Organisation Werbungtreibende im Markenverband (Saksamaa) ja Slovenian Advertising Chamber (Sloveenia).

Vaata ka: wfanet.org

Helena Vaht, Dalton

Kõik uudised