Husqvarna Eesti uus turunduskoordinaator on Kati Plaamus

Alates aprillist
koordineerib Husqvarna Eesti OÜ turundust Kati Plaamus. Varem masinate ja
ehituse valdkonnas töötanud Kati turundab nüüd Husqvarna metsa- ja aiatooteid
ning nendega kaasnevaid teenuseid. Husqvarna Eesti on maaletooja ning peamine
ülesanne ongi toetada edasimüüjaid ja tagada kaubamärgi brändistrateegia
elluviimine ning selle nähtavus lõpptarbijale.

„Meie peamisteks
eesmärkideks on kvaliteetse premium-brändi
hoidmine ja koostöös edasimüüjatega parima kliendikogemuse tagamine (kaupluste
profileerimine, koolitused jms). Lisaks panustamine erinevatesse sotsiaalse
iseloomuga projektidesse nagu koostöö erinevare raie- ja aiakujundusvõistlustega,
Kadrioru pargi ja Luua Metsakooliga.
Tänapäeval on brändi turundus ja lead
generation
ehk müügikontaktide loomine võrdselt tähtsad ning aina enam
teineteist toetamas. Mõeldes nooremale generatsioonile peame kohanema nende
nõudlikkuse ja kärsitusega. Liigume järjest lihtsama ja emotsionaalsema, kuid
siiski soliidse kommunikatsiooni suunas. Sotsiaalmeedial on väga suur roll,
kuna klient ei tule enam poodi ilma eelnevate teadmiste ja hoiakuteta. Ikka on
asja enne uuritud sotsiaalmeedias, sõpradelt infot kogudes ja googeldades. Seega tuleb turundus- ja
nõustamistöö teha ära eelmainitud kanaleid silmas pidades. Kaupluses on
loomulikult asjatundlikud inimesed alati valmis abistama, aga kõigepealrt on
vaja klient sinna saada,“ kirjeldas Kati
Plaamus
ettevõtte turunduspoliitikat. 

Husqvarna Eesti
ja Soome juht Jaanus Vahesalu lisab:
„Kati liitumise üle Husqvarna tiimiga on mul siiralt hea meel, sest tema
senised praktilised kogemused tehnikavaldkonnas aitavad kaasa ka Husqvarna
kaubamärgi turundamisel. Husqvarna on täna valdkonna turuliider nii globaalselt
kui ka Eestis ning soovime seda positsiooni kindlustada läbi uuenduste ja
tehnoloogiliste arendamiste. Husqvarna on alati olnud innovaatiline ettevõte ja
toonud turule oma 330-aastase ajaloo jooksul elumuutvaid tooteid nagu jalg- ja
mootorrattad, kettsaed ja robotniidukid.“ 

Husqvarna on Husqvarna Groupi kaubamärk. Alates 1689.
aastast on Husqvarna tootnud suure jõudlusega tooteid ja toonud tööstusse
innovaatilisi uuendusi, nagu näiteks kettsaagide vibratsioonisummutussüsteem ja
automaatne ketipidur, samuti ka maailma esimese müügiks mõeldud robotniiduki.
Täna pakub Husqvarna laia valikut metsa- ja aiatehnikat haljastus- ja metsatöö
sektorile kui ka aiaomanikele koduaedadesse, olles seejuures liider sellistes
võtmevaldkondades nagu kettsaed, murutrimmerid, pealistutavad muruniiduseadmed
ja robotniidukid. Husqvarna tooteid müüakse enam kui 100 riigis ja valdavalt
täisteenindust pakkuvate volitatud edasimüüjate kaudu. 

Husqvarna
Group on maailma suurim metsa- ja
aiatehnika tootja ning innovaatiliste lahenduste juurutaja metsa-, haljastuse
ja aiahooldussektoris. Tootevalik hõlmab kettsaage, trimmereid,
robotmuruniidukeid ja pealistutavaid muruniiduseadmeid. Samuti ollakse Euroopas
juhtiv eratarbijale mõeldud kastmissüsteemide tootja ning globaalsel
juhtpositsioonil lõikeseadmete ja teemantlõikevahendite tootmises
ehitussektorile ja kivitööstustele. Grupi tooteid ja lahendusi müüakse lisaks
Husqvarna kaubamärgile veel Gardena, McCulloch, Poulan Pro, Weed Eater, Flymo,
Zenoah ja Diamant Boart kaubamärgi all läbi volitatud edasimüügivõrgustiku ja
jaekaubanduskettide enam kui 100 riigis.
2017. aastal oli grupi käive 39 miljardit SEK-i, grupis töötas
orienteeruvalt 13 000 inimest 40 riigis.

Lisainfo:

Kati Plaamus
Turunduskoordinaator
Husqvarna Eesti OÜ
+372 511 3295

Silja Oja, Turundajate Liit

Kõik uudised