Coop Pank läks täna Ruja legendaarse viisi saatel börsile

Rein Rannapi laulu “Eesti muld ja Eesti
süda” saatel lahti rulluv põhjamaise pildikeelega lugu ühtehoidmisest kutsub
investeerima enda ja Eesti tulevikku.

Coop Panga IPO reklaamikampaania “Hoiame
ühte. Kasvame koos” teostanud Optimist Creative’i loovjuht Siim
Nikopensius
kommenteeris: “Eesti pole kunagi olnud suur oma rahvaarvult. Meie
edu pandiks on olnud ettevõtlikkus ja võime koos ühise eesmärgi nimel
tegutseda. Sama mõtet annab edasi ka koostöös Get Shot Filmsiga valminud
reklaam.”

“Coop on vinge ning tänuväärse
missiooniga ettevõte, kelle nende DNA-sse sisse kirjutatud elu edendamine
kõikjal üle Eesti on miski, millest me Coopile loovkontseptsioone välja
töötades alati lähtume. Coop Panga aktsionärina on nüüd kõigil võimalus neid
saatvast edust osa saada,” lisas Siim.

Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuht
Kristjan Seema sõnas, et reklaamkampaania eesmärk on toetada Coop Panga
aktsiate märkimisperioodi. „Coop Pank on 100% Eesti pank, mis tegutseb ainult
Eesti turul. Me saame olla täpselt sama edukad nagu Eesti inimesed või
eestimaised ettevõtted. Eesti tulevik on ka meie tulevik. Optimisti poolt
pakutud loovlahendus koos Rein Rannapi tuntud lauluga jutustab suurepäraselt
loo ühtehoidmisest, usust paremasse tulevikku ning peremehetundest, mis meis
kõigis olemas on,“ lausus Seema.

18. novembril algav kaks nädalat kestev Coop
Panga aktsiate avalik pakkumine annab paljudele eestimaalastele võimaluse saada
panga omanikuks, et koos anda hoogu Eesti edule.

Coop Pank ja Optimist Creative on Turundajate Liidu (TULI) liikmed. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid
professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna
ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 61
ettevõtet
.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised