02.11.2020

Coop Panga uued reklaamid – Rahnu saare lugu saab jätku Tarnu linnas

Täna, 2. novembril algas Coop Panga uus brändikampaania koos uuenenud telereklaamidega. Varasemast tuttavad Rahnu saare tegelaskujud tegutsevad nüüd Tarnu linnas.

Kaader Coop Panga reklaamist
Kaader Coop Panga reklaamist

Coop Panga turundusjuhi Kristjan Seema sõnul haakub kampaania sisu Coop Panga arengutega. „Kui vaatame kliendistatistikat, siis kaks kolmandikku meie klientidest elab linnades ja suuremates maakondades, Harju- ja Tartumaal. Samas eristab meid teistest pankadest see, et meie esindused ja kliendid asuvad kõikjal üle Eesti.“

Kampaania „Pank, mis sobitub sinu eluga” erakliendile suunatud reklaamvideod:

Kampaania „Pank, mis sobitub sinu eluga” ärikliendile suunatud reklaamvideo:

Uus imagokampaania jätkab Coop Pangale iseloomuliku reklaamikeele kasutamist, aga mitte enam väikesel Rahnu saarel, vaid hoopis Tarnu-nimelises linnas. „Kampaania ettevalmistamisega alustasime aasta tagasi, kui koos panga juhtkonna ning meie loov- ja meediaagentuuridega sõnastasime, kuidas soovime, et inimesed Coop Panka tunnetaksid. Vaatasime selleks läbi mitmed uuringud, hindasime konkurentide positsioone ning vaagisime enda tugevusi ja nõrkusi. Lõpuks jõudsime nelja olulise märksõnani:

  • Vastutulelik – inimesed on meie juurde alati oodatud ning neid väärtustatakse just sellistena nagu nad on. Me kuulame klientide soovid alati ära ja oleme paindlikud, et leida sobivad lahendused.
  • Kiire – täna veel väikese, aga kiiresti kasvava pangana otsustame ja tegutseme kiiresti ning hoiame nii kokku oma klientide aega, raha ja närve.
  • Julgeme teha teisiti – julgeme teha asju teistmoodi kui teised pangad. Viisime pangateenused uuesti sinna, kust teised pangad on oma kontorid ja pangaautomaadid ära kaotanud. Meie pangakaardiga saab sularaha välja võtta teenustasuta teiste pankade automaatidest ning Coopi kaupluste kassadest üle Eesti. Lisaks saavad Coop Panga kliendid panna Coopi poodide kassas raha oma pangakontole.
  • Eestimaine – oleme pank, mis kuulub eestimaalastele. Meie sooviks on aidata inimestel viia ellu oma unistusi ning sel moel viime koos edasi elu Eestimaal.

Uues brändikampaanias keskendume eelkõige sõnumile, et oleme pangana vastutulelikud ja paindlikud,“ tõi Seema välja.

Reklaamiagentuuri Optimist loovjuht Agnus Laane rääkis, kuidas sündis uus loovlahendus:

„Toetusime oma töös põhjalikule uurimistööle, kus muuhulgas võtsime aluseks nii Rahnu kui ka hilisemate kampaaniate järeluuringud. Saame rõõmuga tõdeda, et Optimistis loome aina vähem lahendusi puhtalt intuitsiooni pealt. Muidugi on erandeid, aga üha rohkem tõmbame enda poole kliente, kes mõistavad süvitsi tehtud eeltöö vajalikkust. Tegelikult on see ka ju hästi loogiline, et turundusinimeste arusaamad ei pruugi alati tarbija mõttemaailmaga ühtida. Just sellepärast ongi vaja oma hüpoteesidele kinnitusi leida.

Meie uurimistööst selgus, et inimestele meeldisid Rahnu saare klipid. Need jäid tarbijale nii hästi meelde, et järgnevad kampaaniad, mis vähegi sama joont hoidsid, toimisid äratuntavuse mõistes paremini kui need, mis sellest kõrvale kaldusid. Omamoodi indikatsioon edukast kampaaniast oli ka asjaolu, et nii mõnigi inimene on meilt otse küsinud, millal nendele reklaamidele uued osad juba tulevad. Kui tihti sellist asja ikka juhtub, et reklaam niimoodi kellelegi korda läheb? Leidsime, et väiksemates asulates, maakohtades ja eelkõige vanemate inimeste seas on Coop Pank edukalt oma kuvandi kinnistanud.

Nende järelduste põhjal otsustasime jätkata omapärase reklaamikeele kasutamist, aga mitte enam väikesel Rahnu saarel, vaid hoopis linnakeskkonnas, kus meile tuttav karakter tutvustab uut asukohta – Tarnu linna. Igas klipis näitame linnaelanike argipäeva selle ilus ja valus. Räägime lugu sellest, kuidas pahatihti on meil inimestena harjumus käia tuttavaid radu pidi, kuigi kõrval võib olla palju parem alternatiiv. Sedasi sai meie sõnumite fokaalpunktiks vastutulelikkus, mida edastame muidugi Coop Pangale omases humoorikas võtmes.“

Kampaania tiim (kõik on Turundajate Liidu (TULI) liikmed):

  • Coop Panga turundustiim: Kädi Kiirop, Elis Merila, Liina Laan, Signe Tasane, Katre Tatrik ja Kristjan Seema
  • Loovagentuur: Optimist Creative, juht Magnus Lužkov, loovjuht Agnus Laane, projektijuht Mari-Anna Miller
  • Meediagentuur: Initiative, juht Indrek Soom, meediadirektor, Madis Altermann ja digistrateeg Kristen Kaasik
  • PR-agentuur: Agenda PR, Indrek Raudjalg, Janika Ritson

Silja Oja, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt