25.06.2019

Cannes Lions 2019 Film Grand prix: The New York Timesi kampaania “The Truth Is Worth It”

Loovusfestivali Cannes Lions filmikategooria võitis 30-sekundiliste filmide seeria, mis heidab valgust ajakirjanikutöö telgitagustesse ja näitab, millist vaeva peab tõe päevavalgele toomise nimel nägema. Sest tõde ei tule ennast ise pakkuma. Agentuur: Droga5 New York.

The Truth Is Worth It: Resolve

The Truth Is Worth It: Perseverance

The Truth Is Worth It: Courage

The Truth Is Worth It: Fearlessness

The Truth Is Worth It: Rigor

Valik filmikategooria võidutöödest:

Apple at Work: The Underdogs
Klient: Apple
Esitaja: Apple Cupertino
Kuldlõvi

Nike Dream Crazy
Klient: Nike
Agentuur: Wieden + Kennedy Portland
Kuldlõvi

Generation Lockdown
Klient: March For Our Lives
Agentuur: McCann New York
Kuldlõvi

Unmissable
Klient: Heineken
Agentuur: Publicis Italy
Hõbelõvi

Vaata kõiki filmikategooria võidutöid: Cannes Lions 2019 Film

Cannes Lions on maailma suurim loovusfestival, mis toimus tänavu 17. – 21. juunil Prantsusmaal Cannes’is.

Silja Oja, Turundajate Liit

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt