WORKSHOP | Bo Britt Peet: Automatiseeritud kommunikatsioon – kas, millal ja kuidas
Tänapäeval on personaalne ja õigeaegne kommunikatsioon ettevõtte jaoks selge turueelis, mis aitab konkurentidest sammu võrra ees olla. Turundusautomaatika viib õige sõnumi õige inimese ette õigel ajal. See aitab sul oma kasutajabaasiga ühendust hoida ja säästab su aega – võid ise palmi all puhata, automatiseeritud sõnumid jõuavad ikka kasutajateni.
See praktiline turundusautomatsioonide töötuba on sinu võimalus õppida, kuidas automatiseeritud kommunikatsiooniga igas funnel’i etapis rohkem inimesi kaasata. Praegu on parim aeg investeerida tarkadesse kommunikatsioonisüsteemidesse – olgu ettevõte B2B või B2C.
See praktiline töötuba on mõeldud digiturundajatele, turundusjuhtidele, kasvujuhtidele, CMOdele – kõigile, kes soovivad parandada kasutajakogemust ja viia suuremat protsenti kasutajatest ostuteekonna järgmisesse etappi.
3-tunnise töötoa jooksul õpid:
- Kuidas automatiseeritud kommunikatsioon saab toetada kontakti viimist esimese ostuni
- Milliste turundusautomatsioonidega eksisteerivat kliendibaasi huvitatuna hoida
- Kuidas turunduse automatiseerimisega alustada
- Milliseid platvorme selleks kasutada
- E-kirjade, tõukesõnumite jm parimad praktikad
Lõpetame töötoa harjutustega, mille käigus pöörad teooria praktikaks ning õpid märkama automatsioonivõimalusi enda firmas.
- Kus? Workland Vabaduse, Pärnu mnt 12
- Millal? 20. veebruar kell 10.00–13.00
Bo Britt Peet automatiseeris Bolti lifecycle marketing’i ehk elutsükli turunduse tiimis regulaarselt sõnumeid miljonitele kasutajatele. Ta on auditeerinud ja nõustanud mitmeid suuri ja väiksemaid tegijaid, näiteks MÁDARA, Messente, Eziil, Travelpayouts jpt.
Kogenud esinejana, kes on koolitanud uusi tegijaid ka Eesti turunduskogukonna griti kaudu, oskab ta keerulise, tehnilise teema võtta väikesteks tükkideks ja vastata eelmise aasta kõige populaarsemale turundusküsimusele – kas peaks automatiseerima hakkama?