Sel aastal on teenusdisaini-teemalisel konverentsil fookuses lihtsustamine, mis on informatsiooni ülekülluse ja valikuvõimaluste paljususe ajastul muutunud kliendikesksete ettevõtete jaoks peamiseks konkurentsieeliseks. Konverents toimub 31. mail Tallinnas (Cinamon, T1 IMAX).
Kogemusi jagavad rahvusvahelised tippeksperdid:
- Lisa Lindström, globaalse innovatsiooni ja juht, partner | EY Doberman (Rootsi)
- Ulla Jones, programmidirektor | Posti Group (Soome)
- Sayali Bharambe, teenusedisainer | Deutsche Telekom (Saksamaa)
- Margus Simson, digitaliseerimise juht ja juhatuse liige | Komerční Banka (Tšehhi)
Ajakava:
- 8:45 – 9:15 Uksed avatud ja tervituskohv
- 9-15 – 9:30 Avasõnad. Jana Kukk, TalTechi vanemlektor ja Rethinki kaasasutaja ning Margus Veimann, Eesti Rahvusraamatukogu teenusedisainer
- 9:30 – 10:10 Kuidas saada juhtivaks digitaalseks pangaks Tšehhis – kasvatades 2000 uut klienti päevas. Margus Simson, Komerční banka digitaliseerimise juht ja juhatuse liige (Tšehhi)
- 10:10 – 10:45 – Muutes nähtamatu nähtavaks – kuidas saada Euroopa juhtivaks telekommunikatsiooni teenuse pakkujaks. Sayali Bharambe, Deutsche Telekomi teenusedisainer (Saksamaa)
- 10:45 – 11:15 Kohvipaus snäkkidega ja oma valdkonna professionaalidega suhtlemine
- 11:15 – 11:45 Kuidas luua ettevõtte kultuur, kus töötajate kogemus kasvatab klientide rahulolu. Ulla Jones, Posti Group programmidirektor (Soome)
- 11:45 – 12:30 Peakõneleja Lisa Lindström, EY Dobermani globaalse innovatsiooni juht ja partner (Rootsi)
- 12:30 – 12:50 Paneeldiskussioon – disaini äriline väärtus. Lisa Lindström, Ulla Jones, Margus Simson ja modereerib Jakub Legat
- 12:50 – 13:00 Lõpusõnad
- 13:00 Lõuna ja suhtlemine oma valdkonna professionaalidega
- Konverents on inglise keeles.
- TULI liikmetele kehtib sooduskood, mis on leitav TULI liikmekeskkonnast.