Service Design Day 2024

31. mai 2024

Sel aastal on teenusdisaini-teemalisel konverentsil fookuses lihtsustamine, mis on informatsiooni ülekülluse ja valikuvõimaluste paljususe ajastul muutunud kliendikesksete ettevõtete jaoks peamiseks konkurentsieeliseks. Konverents toimub 31. mail Tallinnas (Cinamon, T1 IMAX). 

Kogemusi jagavad rahvusvahelised tippeksperdid:

  • Lisa Lindström, globaalse innovatsiooni ja juht, partner | EY Doberman (Rootsi)
  • Ulla Jones, programmidirektor | Posti Group (Soome)
  • Sayali Bharambe, teenusedisainer | Deutsche Telekom (Saksamaa)
  • Margus Simson, digitaliseerimise juht ja juhatuse liige | Komerční Banka (Tšehhi)

Ajakava:

  • 8:45 – 9:15 Uksed avatud ja tervituskohv
  • 9-15 – 9:30 Avasõnad. Jana Kukk, TalTechi vanemlektor ja Rethinki kaasasutaja ning Margus Veimann, Eesti Rahvusraamatukogu teenusedisainer
  • 9:30 – 10:10 Kuidas saada juhtivaks digitaalseks pangaks Tšehhis – kasvatades 2000 uut klienti päevas. Margus Simson, Komerční banka digitaliseerimise juht ja juhatuse liige (Tšehhi)
  • 10:10 – 10:45 – Muutes nähtamatu nähtavaks – kuidas saada Euroopa juhtivaks telekommunikatsiooni teenuse pakkujaks. Sayali Bharambe, Deutsche Telekomi teenusedisainer (Saksamaa)
  • 10:45 – 11:15 Kohvipaus snäkkidega ja oma valdkonna professionaalidega suhtlemine
  • 11:15 – 11:45 Kuidas luua ettevõtte kultuur, kus töötajate kogemus kasvatab klientide rahulolu. Ulla Jones, Posti Group programmidirektor (Soome)
  • 11:45 – 12:30 Peakõneleja Lisa Lindström, EY Dobermani globaalse innovatsiooni juht ja partner (Rootsi)
  • 12:30 – 12:50 Paneeldiskussioon – disaini äriline väärtus. Lisa Lindström, Ulla Jones, Margus Simson ja modereerib Jakub Legat
  • 12:50 – 13:00 Lõpusõnad
  • 13:00 Lõuna ja suhtlemine oma valdkonna professionaalidega
LOE ROHKEM JA OSTA PILET