Meediaraport 9

21. veebruar 2024

Aeg on taas raporteerida. On pakilisi teemasid, millest lihtsalt peame rääkima. Sel korral on meediamaastiku kõrval fookuses ka turunduse ja meedia efektiivsus ning brändi tänapäevane mõõtmine. Ja kõike võimalikult praktilises kastmes.

Stuudiot jagavad:

  • Kadri Tirs (brändi- ja tarbijauuringud, Initiative)
  • Tanel Rebane (performance analüütika, Analytical Alley)
  • Heiki Abel (Sky Media)
  • Erki Heinsaar (Mediabrands Digital)
  • Raido Soom (Postimees Grupp)
  • Katri Sillaste (TV3 Grupp)
  • Kristiina Sepp (JC Decaux)
  • Kätrin Maidla (Initiative)
Meediaraport 9
21. veebruar 2024

"*" indicates required fields

Olen TULI LIIGE*
Lehte kaitstakse reCAPTCHA teenusega, millele rakenduvad Google privaatsuspoliitika ja Google kasutustingimused.