Kaubamärk on eduka ettevõtte lahutamatu osa ja turundaja roll selle tuntuks tegemisel ja maine kasvatamisel väga suur; sageli on turundajad ettevõttes ka kaubamärkide välja töötamise juures. Seetõttu on oluline, et ettevõttes turundusega tegelevatel töötajatel oleksid põhiteadmised kaubamärgi loomise ja kaitse kohta.
- Millal? 16. veebruar kell 9.30-11.30
- Kus? Workland Vabaduse, Pärnu mnt 12
Koolitusel räägitakse, mida pidada silmas tugeva ja originaalse kaubamärgi loomisel, kuidas saavutada oma kaubamärgi/brändi igakülgne kaitse ning millised on võimalused kaitsta oma kaubamärki Eestis ja välismaistel sihtturgudel. Rohkete praktiliste näidete varal tuleb juttu ka sellest, kuidas brändingus (nt reklaamides) vältida teiste isikute autori- jm õiguste rikkumist ja mida teha juhul, kui ettevõtte enda intellektuaalomandiõigusi rikutakse.
Koolitus esitatakse lihtsa viiesammulise tegevuskavana, mida on hõlbus jälgida ja kohe ellu viima hakata. Koolitust viivad läbi Mikas Miniotas ja Mari-Epp Tirkkonen.
- Mikas Miniotas on Eesti suurima patendibüroo, AAA Patendibüroo partner aastast 2015 ja töötanud seal aastast 2006. Tema töö sisuks on igapäevaselt nõustada kliente intellektuaalomandi strateegia loomisel ja nende huvide kaitsmisel intellektuaalomandi ametites, kohtutes ja kohtuvälistes vaidlustes.
- Mari-Epp Tirkkonen on töötanud Patendiametis 2013. aastast, alates 2023. aastast kaubamärgiosakonna peaeksperdina. Kümne tööaasta jooksul on ta teinud ekspertiisi tuhandetele kaubamärkidele ja nõustanud sadu ettevõtjaid intellektuaalomandi teemadel. Lisaks lööb Mari-Epp kaasa Patendiameti turunduses ja kommunikatsioonis, kirjutades artikleid ameti ajaveebi, vedades erinevaid turunduskampaaniaid (nt parima kuu kaubamärgi valimine) ja aidates hallata ameti sotsiaalmeedia kanaleid.