06.05.2020

TV3 on Eesti vaadatuim eratelekanal

TV3 on kahel viimasel kuul olnud Eesti vaadatuim eratelekanal ja seda tänu televaatajaid köitvale kodumaisele meelelahutusprogrammile.

TV3 tegevjuhi kohusetäitja Signe Suur

Märtsis ja aprillis edestas TV3 telekanalit Kanal 2 nii vanuserühmas 4+ kui ka 18-49aastaste vaatajate seas, mis on kommertstelevisiooni peamine äritegevuse mõõdik.

TV3 kevadprogramm rõõmustas vaatajaid paljude uute kodumaiste saadete ja sarjadega, mille lipulaevaks sai „Maskis laulja“ – maailma vallutaval formaadil „The Masked Singer“ põhinev teleshow.

„Maskisaate edu valmistab suurt rõõmu,“ tunneb heameelt TV3 tegevjuhi kohusetäitja Signe Suur: „Vaatajad võtsid pühapäevaõhtuse suursaate vaimustusega vastu ning tänu sellele sai maskisaatest 2020.aasta kevade vaadatuim meelelahutussaade.“ „Maskis laulja“ keskmine vaatajate arv on hooaja vältel olnud 213 700, kuid kõrghetkedel on sellele kaasa elanud lausa 364 200 inimest. Viimati võttis TV3 pühapäevaõhtune suursaade võrreldava massiürituse mõõdu 2018.aasta sügishooajal, kui eetrisse jõudis „Su nägu kõlab tuttavalt“ 7. hooaeg.

„Kui aasta tagasi aprillis oli TV3 Grupi reklaami väljamüük 95% lubatud 12 minuti mahust, siis selle aasta aprillis oli täituvus madalam, kuid mitte drastiliselt – 78%. Meie vaadatavuse turuosakaal kommertskanalite lõikes on 42,8% ja siin mängib suurt rolli meie põhikanali TV3 edulugu. TV3 on ka eriolukorras olnud vaadatuim kommertskanal ja seda hoolimata asjaolust, et peamine konkurent on tagasi vabalevis. Samuti näeme, kui populaarne on TV3 otsevaatamine meie voogedastuskeskkondades TV3 Play ja Go3. Kui kõrvutada siia juurde ärilist ehk reklaamina realiseeritud turuosa, siis see on viimaste kuude jooksul olnud vahemikus 50-52%, mis näitab, et reklaamkliendid peavad meid oluliseks partneriks, mille kaudu oma tarbijatega kommunikatsiooni hoida. Täname kõiki oma koostööpartnereid ja reklaamkliente lojaalsuse eest,“ kommenteeris Signe Suur.

TV3 kevadhooaja positiivsed üllatused jätkuvad. Pühapäevaõhtutesse toovad põnevust “Maskis laulja“ erisaated ning maikuu tipneb sarja „Naabrist parem“ finaaliga, mille võitja saab endale oma maja. „Ka suvehooajaks on meil rõõmustavaid uudiseid, millest õige pea teada anname,“ lubab Eesti vaadatuima eratelekanali tegevjuhi kohusetäitja Signe Suur.


TV3 on Turundajate Liidu (TULI) liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 77 ettevõtet.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt