Turundusinnovatsioon: Leadoo MT tõi turule rääkivad veebibännerid
Veebikeskkondade tulemuslikkusele keskenduv turundustehnoloogia ettevõte Leadoo Marketing Technologies lansseeris möödunud nädalal uue ajastu bännerreklaamid ja veebikeskkonna andmete analüütikatööriista. Lähemalt räägib innovatsioonist Leadoo MT Eesti juht Taivi Koitla.
Hiljuti TULI liikmeks astunud „Never miss a lead“ ettevõte on vähem kui kahe aasta vältel kinnitanud kanda Põhjamaades ja Lääne-Euroopas ning viinud lisaks tulemustele keskendunud vestlusrobotitele ja lehesisesele robotile tehnoloogia uuele tasemele, võimaldades nüüdsest kasvatada tulemuslikkust ka väljaspool ettevõtte veebilehte rääkivate veebibännerite kujul.
„Enne avalikku lansseerimist valitud klientide poolt pilootprojektina katsetatud Leadoo BännerBotide konversioonimäär oli ligi 98 korda parem kui Google’i, Adstage Hubspoti ja CrazyEggi tavabännerite keskmine. Tavabännerite keskmine CTR on 0,35%, Leadoo Bännerbotide keskmine CTR oli pikaajalise testimise tulemusel 4,6%,“ rääkis Leadoo MT Eesti juht Taivi Koitla.
Uue ajastu vestlusbännerid võimaldavad bänneri abil kontakte koguda, suunata vastavalt konkreetse bänneri uudistaja soovidele tehinguteni, integreerida erinevaid maandumislehti jpm. „Kui traditsiooniline bänner suunab ühele konkreetsele veebilehele, kust enamus kontakte jääb konvertimata, siis bännerrobotid võimaldavad eeldefineeritud sisuga vestluse käigus tuvastada konkreetse isiku vajadused ja suunata sama bännerlahenduse raames erinevaid kasutajaid erinevatele veebilehtedele. Näiteks saab alarmsüsteeme pakkuv ettevõte läbi vestlusbänneri tuvastada, kui suurele objektile ja mis funktsionaalsusega alarmsüsteemi soovitakse ning samaaegselt suunata ühes nutiseadmes bänneriga suhtleva inimese ühele tootelehele ostu vormistama ja teise teisele,“ selgitas Koitla.
Bännerrobotite toimivuse ja tulemuslikkuse analüüsi saab Leadoo klient reaalajas jälgida ning vajadusel muuta või täiendada bänneri sisu samal ajal, kui bännerrobot on valitud veebikeskkonnas aktiivne.
Leadoo BännerBotid toimivad kõikides reklaame võimaldavates keskkondades, mis opereerivad HTML5 bännerformaatidega. „BännerBotide loomine on Leadoo klientidele kasutajakeskkonnas lihtne ja soovi korral saab iga klient ka iseseisvalt, mugavalt ja operatiivselt endale sobivad lahendused valmis teha. Lisaks ettevõtte ja veebikeskkonna tulemuslikkusele on seeläbi ka märkimisväärne aja- ja kulude kokkuhoid tagatud,“ lisas Koitla.
Leadoo BännerBotid on Äripäeva ning Digi- ja RahaGeeniuse veebilehtedel uudistamiseks üleval.
Uuri lisa unikaalse turundustehnoloogia kohta ka SIIT.
Silja Oja, TULI
Leadoo Marketing Technologies on Turundajate Liidu (TULI) liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 77 ettevõtet.