13.11.2025

AUHINNAD JAGATUD! Rahvusraamatukogus selgusid Tulimusta võitjad

Neljandat korda toimunud Tulimusta efektiivsuskonkursi võitjad kuulutati välja 13. novembril pärast Making Sense’i konverentsi avapäeva. Eesti Rahvusraamatukogus jagati välja üheksa auhinda, nende seas ka üks Grand Prix.

Tulimusta võitjad on selgunud. Foto: Kärt Tomp

Seekord laekus võistlusele 63 tööd ning auhindu jagati kaheksas alamkategoorias: brändi kontakt, brändi kohalolu, andmekasutus: kvantitatiivne, andmekasutus: kvalitatiivne, tulemusturundus (ROI), innovatsioon turunduses, kauakestev edu ja jätkusuutlik muutus. 

Pärjatud sai iga alamkategooria parim. Nende seast valiti välja ka Grand Prix võitja, kelle TULI saadab osalema mainekale Effie Europe konkursile. 

Nagu tavaliselt, oli Grand Prix töö terviklik ning paistis silma mitme nurga alt. Tänavu võitis Grand Prix Tanki esitatud töö “TalTechi vastuvõtukampaania 2025″

“Töö oli sihtrühma suhtes väga täpselt positsioneeritud,” ütleb žüriiliige ja Rimi Eesti turundusjuht Madis Eesmaa. “See paistis silma oma selguse, täpsuse ja mõjususe poolest – vajutati õigetele nuppudele ja sõnum hoiti lihtne.”

“Nad olid oma ideed põhjalikult analüüsinud ning väga hästi teostanud,” räägib Telia turundusjuht Emilie Toomela, kes samuti parimaid töid valis. “See oli väga terviklik töö, kus oli sees ka paras annus loomingulisust. Ei saa tulemusi loomingulisuseta ja vastupidi.” 

Lisaks neile kuulusid žüriisse Siim Mällo (SEB), Kertu Vill (Bolt), Kuldar Kullasepp (Maksekeskus), Helen Kannelmäe (Euronics) ja Liis Lepik (Coca-Cola).

Vaata kõiki võitjaid

Autor: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt