TULImusta võidutööd | Tutvu parimate tulemusturunduse kategooria töödega
TULImusta kolmas kategooria on tulemusturundus ning selles kategoorias tunnustatakse projekte/lahendusi, mille käigus on saavutatud äri seisukohalt märkimisväärne kasv müüginumbrites, külastajate arvus, turuosas, täiendavas tulus jne. Tulemus/muutus peab olema numbritega tõestatav ja üheselt mõistetav. Tutvu tulemusturunduse kategooria võidutöödega!
I KOHT
- Apteeker Melchiori filmide kommunikatsioon
Kogu iseseisvunud Eesti filmiajaloo jooksul on vaid 11 filmi toonud kinodesse üle 100 000 vaataja, nende hulgas Apteeker Melchior. Apteeker Melchiori saaga tõi tänavu kinodesse kõige enam inimesi – Melchiori filmidele ostis pileti üle 210 000 inimese. Apteeker Melchiori filmide kommunikatsioon oli kõikjal nähtav – üle 66 miljoni orgaanilise sisu abil saavutatud kontakti maksmata meedias.
Töö esitaja oli Agenda PR.
II KOHT
- Circle K kevadine värbamiskampaania (märts-august 2022)
Konkurentsitihedas valdkonnas oli vaja värbamiskampaania jaoks leida õige strateegia, mis eristuks nii sõnumi kui ka sihtimise poolest. Püstitatud eesmärgi täitmiseks kogus MediaCom andmeid varasematest kampaaniatest – mis töötas, mis mitte, sealhulgas analüüsisid nad uusi potentsiaalseid kanaleid, millega on võimalik jõuda uute inimesteni ning keskendusid teistsugustele formaatidele, mis tõstaksid kampaania kaasatust.
Töö esitaja oli MediaCom Estonia.
III KOHT
- Katana Rebrand and Web Upgrade
Katana lansseeris uue kaubamärgi ja uuendas kodulehte, et vastata klientide kõrgetele ootustele – ettevõte laieneb märgataval kiirusel suuremale turule. Eesmärk on tekitada kliendis rohkem usaldust ja toetada sisu ning SEO tegevusi, et suurendada kodulehel viibimist.
Töö esitaja oli NOPE Creative.
Kärt Tomp, TULI
TULImusta korraldaja Turundajate Liit (TULI) on kõiki turundusega tegelevaid professionaale ühendav liit, mille missiooniks on tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turunduse erinevatest aspektidest. Kui TULI korraldatud Kuldmuna keskendub loovusele, siis TULImust on oma südameasjaks võtnud andmed, tulemused ja efektiivsuse.