06.08.2025

Bigbankist Delfi Meediani, Omnivast Comodule’ni – miks turundusjuhid valivad TUJU arenguprogrammi 

Kas turundusjuhid ise on saanud juhtidena piisavalt tuge ja arenguvõimalusi? Turundusvaldkond on viimastel aastatel liikunud vaid reklaamikampaaniatest palju kaugemale – kaasaegne turundusjuht on strateegiline äripartner, kellel on oluline roll kogu organisatsiooni suuna kujundamises. Sügisel alustav EBSi Turundusjuhi arenguprogramm on loodud just neile, kes tahavad rohkem mõista, kuidas juhtida inimesi ja protsesse.

Seitsmes lend alustab juba 01. oktoobril.

TUJU on mõeldud praktiseerivatele turundus- ja valdkonnajuhtidele, kes soovivad:

  • tugevdada oma juhtimiskompetentse;
  • mõtestada oma rolli organisatsioonis strateegilisel tasandil;
  • õppida juhtima inimesi, meeskondi ja protsesse;
  • kuuluda mõjukasse kogukonda, kus teadmised ja kogemused liiguvad kahe suuna vahel.

Programm, mis ei räägi turundusest ja just see teebki selle oluliseks

Turundusjuhi roll on täna rohkem kui kunagi varem seotud inimeste, protsesside ja strateegia juhtimisega. TUJU fookus ei ole uute turundustrendide või -tööriistade õpetamisel, vaid turundusjuhi kui juhi arendamisel. Seda kinnitab ka Eesti Olümpiakomitee turundusjuht Margus Kiiver: „Ma ei tulnud TUJU programmist otsima uusi turundustehnoloogiaid, vaid seda, kuidas paremini inimesi juhtida ja meeskonnana tööle panna. TUJU õppepäevadest sain väga palju taipamisi ja kohati ka kinnitust oma ideedele, kuidas juhina edasi liikuda.“  

Tugev kogukond ja jagatud kogemused

Programmi üheks olulisemaks väärtuseks on osalejate vaheline usalduslik kogukond, kus saab arutada juhtimisküsimusi ausalt ja avatult.

Tiina Lepisk, programmi vilistlane ja sügisest ka vilistlaskogemuste jagaja arenguprogrammis, toob välja, et just kogukonnatunne ja võimalus valdkonnaspetsiifilisi teemasid süvitsi arutada ongi selle programmi üks suurimaid väärtusi. “See on koht, kus saab koos teiste turundusjuhtidega avatult arutada, millised väljakutsed meid tegelikult laual ootavad”. Lisaks avastas Lepisk programmi raames enda jaoks coaching’u. “Sain aru, kui palju kergem oleks meil kõigil mõni mägi ületada, kui oleks kõrval see üks inimene, kellega oma peas olevad sasipuntrad rahulikult lahti harutada.“

Praktilised tööriistad ja juhtimiskompetentsid

Programmis on ühendatud teoreetiline baas ja praktilised oskused. Õppejõud tulevad eri eluvaldkondadest, mistõttu on käsitletavad teemad mitmekesised – alates teenusedisainist ja süsteemsest mõtlemisest kuni coaching’u ja isejuhtivate meeskondadeni.

Koolitajate tuumiku moodustavad pikaajalise kogemusega praktikud:

  • Merle Viirmaa, Turundusjuhi arenguprogrammi juhtivõppejõud
  • Ester Eomois, EBSi juhtimisvaldkonna õppejõud, koolitaja-arengutreener
  • Hede Kerstin Luik, juhtimistreener ja konsultant
  • Kaarel Mikkin, kaasasutaja ja brändistrateeg
  • Anu Ruul, kestliku innovatsiooni strateeg
  • Katrin Oblikas-Peretti, rahvusvaheline juhtide coach (Executive Coach)

Tänu nende mitmekülgsele taustale pakub programm osalejatele laiahaardelist juhtimisvaadet ja rakenduslikke tööriistu, mida saab koheselt tööelus kasutada.

Õppimine läbi teiste kogemuse

Kärt Vilt, Viru Keskuse turundusjuht, toob välja suurima taipamise: „See oli rohkem kui koolitus – see oli arenguteekond, mis aitas mul mõtestada oma karjääri ja juhtimisvõimekust hoopis uuel tasemel.“

Anneli Lepp, turismiturunduse valdkonnajuht EASis ja KredExis sõnab, et programm tõi välja mitmeid erinevaid nüansse, mida tihti juhid ei märka. “Õppejõud andsid väga laiapõhjalist infot ja tõid mitmeid perspektiive, mida igapäevatöös rakendad”.

TULI tegevjuht Anniken Haldna on öelnud, et TUJU arenguprogramm aitab toetada turundusjuhtide karjääri ning turunduse rolli ettevõtetes.

2025. aasta sügisest lisandub programmis uus ja oluline komponent – vilistlaste kogemuslood, kus oma teekonda ja õppetunde jagavad programmis osalenud juhid erinevatest valdkondadest. See aitab uuel lennul näha oma arengut veelgi praktilisema nurga alt.

Programmis jagavad oma kogemusi:

  • Arthur Taavet, Head of Deposits and Marketing, Bigbank
  • Mihkel Külaots, Head of Growth Operations, SCORO
  • Doris Piho, Head of Digital Marketing Team, Õhtuleht Kirjastus
  • Kertu Rooma, turundusjuht, T1
  • Reelika Maranik, äriarendus- ja strateegiajuht, Comodule
  • Tiina Lepisk, strateegiline turunduspartner

Seitsmes lend alustab juba 1. oktoobril. TULI liikmetele on EBSi Turundusjuhi arenguprogramm -15%. Sooduskoodi leiab TULI liikmekeskkonnast.

Lisainfo ja registreerimine:

Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt