13 põnevat viisi, kuidas agentuurid saavad 2023. aastal tehisintellekte kasutada
Turundus-, reklaami- ja suhtekorraldusagentuurid on tehisintellekti tehnoloogiaid katsetanud juba aastaid. Pärast mitut katse-eksituse perioodi on mõned neist avastanud, kuidas tehisintellekti (AI) enda ettevõttes parimate tulemuste saavutamiseks kasutada. Võimalusi AI-d agentuuritöös kasutada on praktiliselt lõputult – alates vestluspõhisest turundusest kuni tehisintellektil põhinevate tootesoovitusteni.
Iga aasta algab juhtivates agentuurides sellega, et otsitakse uusi viise, kuidas tegevusi, tööprotsesse ja suhtlust täiustada ning kuidas kõige tõhusamalt sihtrühmani jõuda. Selle juures mängib olulist rolli see, kuidas tehisintellekti oma strateegias ära kasutada. Forbesi agentuurinõukogu liikmed jagavad mõningaid intrigeerivamaid viise, kuidas AI-d agentuuritöös kasutatakse ja miks nad peavad neid konkreetseid rakendusi huvitavaks.
-
1. Brändi atraktiivsuse mõõtmine
Tehisintellekti kasutatakse brändide järjestamiseks ja inimestele soovitamiseks, nii et tarbijatele soovitatakse ainult kõige atraktiivsemaid kaubamärke. See on hullumeelne, kui hästi AI seda teeb. Kõige põnevam on see, et tehisintellekt teeb seda iga kasutaja jaoks eraldi – see, mis on sinu jaoks atraktiivne bränd, ei pruugi olla minu jaoks atraktiivne bränd ja AI on võimeline sellisel tasemel isikupärastama. – Joschka Weltgen, Compado
- 2. Brändi ohutuse tagamine taskuhäälingusaadete sisu filtreerimise teel
Taskuhäälingusaadetes reklaamijad on üha enam mures brändi ohutuse pärast. Järjest asutatakse ettevõtteid, mis pakuvad brändiohutuse tööriistu, mis kasutavad tehisintellekti, mis filtreerib taskuhäälingusaadete sisu ning mõistab konteksti ja kavatsusi, samuti kohandub trendikate teemade ja kategooriatega. See tehnoloogia võimaldab palju enamat kui vaid märksõnatuvastust ja sillutab teed silmapaistvamatele kaubamärkidele taskuhäälingusaadete reklaamimaastikule sisenemiseks. – Heather Osgood, True Native Media
- 3. Ennustava müügikontaktide genereerimise ja isikupärastamise võimaldamine
AI saab isikupärastada veebisaidi sisu ja sealseid üleskutseid, et tõhusamalt hankida potentsiaalseid kliente. Selline tehnoloogia võib põhjalikult muuta seda, kuidas me konversioonide optimeerimisele läheneme – tuginedes pigem reaalajas andmetele, mitte sellistele laiaulatuslikele üldistustele, mida me praegu kliendisegmentide kohta teeme. – John Keehler, RUNNER Agency
- 4. Tekstipõhiste skriptide põhjal AI-videote ja kohandatud avataride loomine
Üks uusimaid ja loomingulisemaid tehisintellekti kasutusviise on tekstipõhiste skriptide põhjal loodud AI-videod, mille avatarid on kohandatud vastavalt soovile. Tehnoloogia pakub suurt hulka avataristiile ja sisu saab toota enam kui 70 keeles. Sa saad käigu pealt luua videoesitlusi või selgitavaid videoid, mida saab kasutada kõikidel digiplatvormidel. – Mario Mirabella, MSM Digital
- 5. Klientide arvamuse jälgimine klienditeeninduse kohta
Olen töötanud mõne tehnoloogia idufirmaga. Üks hakkas klienditeeninduse suhtluskanalites jälgima klientide meelsust. Väga intrigeeriv oli näha, kuidas klienditeeninduse andmeid saab kasutada müügi, reklaamistrateegiate ning uute toodete uurimise ja arendamise edendamiseks. See on ebaharilik viis, kuidas tarbijate ideid koondada. Ma arvan, et meelsuse jälgimises oleme alles lapsekingades. Monica Alvarez-Mitchell, Pulse Creative, LLC
- 6. Digitaalsete piltide loomine loomulikus keeles antud kirjelduste põhjal
Tööriistad, nagu Dall-E2, mille on loonud OpenAI loomuliku keele kirjelduste põhjal digitaalsete piltide loomiseks, toovad loomestuudiotele ja brändidele tohutuid probleeme. Kuigi see on alles lapsekingades, aitavad need tööriistad kiiresti ja suurel hulgal ideid genereerida. – Justin Buckley, ATTN Agency
- 7. Kliendivestluste haldamine mobiilirakenduse kaudu
Parim AI, mida olen näinud, aitab brändidel oma mobiilirakendust kasutades kliendisuhtlust hallata. Algoritm suudab suures mahus jälgida ja analüüsida iga kliendi kaudset ja otsest käitumist. See võimaldab enneolematut isikupärastamist. AI saab selle info edastada ka neile, kes tegelevad kampaaniasõnumite, loometöö ja põhitegevustega. – Roger Hurni, Off Madison Ave
- 8. Pildi-, video- ja kirjaliku sisu loomine
Olen hiljuti näinud kahte päris lahedat tehnoloogiat. Esimeseks on Jasper, mis kasutab tehisintellekti, et luua turundussisu, mis on tegelikult hämmastavalt hea. Sisu vajab endiselt inimese poolt toimetamist, kuid see on suurepärane tööriist alustamiseks või neile, kes turundust ise teevad. Teine on see, mida Meta AI teeb piltide ja videote loomisega – sisesta mõned märksõnad ja AI pakub välja mitu ainulaadset kontseptsiooni, mis on sageli naljakad. – Jason Wilson, Strategy, LLC
- 9. Juhtidele mõeldud missioonikriitilise info kureerimine
Nagu kõik, on tegevjuhid ja teised äriotsuste langetajad infoga üle ujutatud. Kui teised peavad kaose keskel olema produktiivsed, peavad juhid kriitilisi otsuseid tegema. Tööriistad, nagu Signal AI, mis vähendavad informatsiooni hulka, mida tegevjuhid näevad, et see oleks vaid missioonikriitiline, aitavad ettevõtetel kasvada. – Mary Ann O’Brien, OBI Creative
- 10. Turunduse ja reklaampiltide mitmekesisuse tagamine
AI-pildigeneraatorite (nt Midjourney) kasutamine aitab meil vähemusi tõhusamal viisil sihtida. Tehisintellektiga suudame luua suure hulga fotosid, mis esindavad mitmest rahvusest inimesi ning me saame tulemusi kontrollida ja peenhäälestada, et see vastaks täpselt sihtdemograafilistele näitajatele (vanus, rahvus ja nii edasi). Pildipangad ei suuda sellisele kohaldatavusele midagi vastu pakkuda. – Fernando Beltran, Identika LLC
- 11. Digireklaami paigutuse ja sisu kohta juhiste pakkumine
Tehisintellekt annab peagi juhiseid kõige kohta, mis on seotud digitaalsete reklaamide paigutuse ja sisuga. AI-süsteemid võivad soovitada kõike alates värvidest kuni selleni, kuhu suunas inimene reklaamis vaatab. Nägime huvitavaid andmeid maskis ja ilma maskita inimeste kohta COVID-19 ajal ja pärast seda. – Christine Slocumb, Clarity Quest Marketing
- 12. Värske ja ainulaadse graafika ning pildisisu loomine
Agentuurid, mis kasutavad ära tehisintellektil põhineva graafika trendi, on tohutult huvitavad. Kliendid tunnevad pildipankade lõhna juba kilomeetri kauguselt; see arenev tehnoloogia võimaldab agentuuridel luua värsket sisu, mida ei saa dubleerida. See uue tehisintellekti tehnoloogiapall alles hakkab veerema ja me ootame põnevusega, kuidas see järgmise 12 kuu jooksul areneb. – Bernard May, National Positions
- 13. Meediatrendide ennustamine ja kõne tekstiks transkribeerimine
Turundus- ja suhtekorraldusfirmad kasutavad tehisintellekti, mis aitab neil ennustada meediatrende, transkribeerida intervjuusid ja kliendikohtumisi, teisendada kõned tekstiks ja jälgida sotsiaalmeediat. Keeletöötlusplatvorme kasutades saavad agentuurid umbes 15 minutiga “lugeda” 2000 uudisteartiklit kliendi valdkonna kohta. – April White, Trust Relations
Autor: Liis Suuk, TULI
Toimetas: Siim Kera, TULI