VAATA | Talleggil valmis värske ja värvika brändikeelega imagoklipp
Mis oleks, kui Talleggi tooted poleks üldse need, millena nad näivad, vaid peidaksid endas hoopis midagi ootamatut? Oktoobris ekraanidele jõudev esimene imagoklipp avab neljaosalise seeria, mis kujutab Talleggi ühtse päikesekollase perena.

Reklaam viib vaataja stiliseeritud kollasesse Talleggi-maailma, kus igal tegelasel on oma nägu, iseloom ja hobi – sealt leiab autosõbra, moefänni, aiandushuvilise, mänguasjaeksperdi ning kuuris nokitseja. Kõiki ühendab soe energia ja kerge huumor. Loo tõeline tähendus avaldub alles klipi lõpus.
Klippide kandev mõte on näidata, et kuigi Talleggi tootevalik on lai ja mitmekesine, ühendab neid kõiki üks tunnus – päikesekollane pakend, positiivne energia ja terve ellusuhtumine. „Me ei tahtnud teha lihtsalt ühekordset reklaami, vaid jutustada lugu, mis jääks inimestega kauemaks. Tallegg pole pelgalt toit – see on tunne ja kodusoojus, mis jõuab igasse Eesti kööki,” ütles Talleggi brändijuht Tiina Stint. Brändi põhiväärtused on eestimaisus, kergus ja inspireerimine, mis olid sisendiks uue teleklipi loomisel.
Loovidee sündis Tabasco agentuuris. „Soovisime näidata Talleggi tooteperekonda kui värvikat ja erinäolist seltskonda, keda ühendab kollane ja mänguline maailm. Inspiratsiooniks kiikasime Wes Andersoni ja “Meeleheitel koduperenaiste” maailma,“ lisas Tabasco loovjuht Kerstin Raidma.
Kampaania on osa Talleggi laiemast brändiuuendusest, mis sai alguse juba tänavu kevadel uute pakenditega. Värskendatud reklaamikeel ja visuaalne identiteet avalduvad kõigis brändi väljundites ning neid ühendab katussõnum “Naudi kergemat elu!”.
Kokku valmib neli klippi, mis avavad Talleggi erinevaid tahke. Igaühel on oma vimkad ja lood, kuid kõik jutustavad ühist lugu – Tallegg kui rõõmus ja eristuv bränd. Esimene imagoklipp jõuab avalikkuseni 10. oktoobril, järgmine tuuakse ekraanidele jõulude ajal.
Töö autor on Tabasco ja teostaja Kuukulgur Film:
Režissöör – Jan Erik Nõgisto / Kuukulgur Film
Operaator – Mihkel Soe / Kuukulgur Film
Operaatori assistent – Villem Sooster / Kuukulgur Film
Kunstnik – Getter Vahar
Stilist – Mirjam Aasma
Grimm – Kaire Hendrikson ja Külliki Pert
Toidustilist – Britt Paju
Valgus – Hendrik Saks ja Venno Kornak / Saksavalgus
Casting – Greta Liht / Kuukulgur Film
Stuudio – Grodonekoff
Väga toredad majaomanikud – Margus Hinrikus
Produtsent – Priit Aus / Kuukulgur Film
Klipis kasutatakse The Boondocks’i lugu “As Good As It Gets”.
Tallegg on Eesti juhtiv linnulihabränd, mis kuulub Maag Gruppi ja on turul olnud üle 60 aasta. Bränd pakub tervislikke, kvaliteetseid ja maitsekaid toidulahendusi, aidates inimestel nautida kergemat elu igapäevaselt.
Toimetas: Siim Kera, TULI