Taevas alustas koostööd Lidliga
Sügis tõi Taevas Ogilvy tiimile ägedaid uudiseid. Nimelt alustati koostööd Baltikumis kõige kiiremini kasvava toidupoodide ketiga, millel nimeks Lidl. Taevas Ogilvy võitis Lidl Eesti sotsiaalmeedia sisu ja haldamise hanke teiste tublide konkurentide ees.
LIDL – soodsaim ostukorv Eestis
„See Lidli hange oli üks tore pingutus Taevas Ogilvy tiimile. Klient on väga nõudlik, samas aus, kiire ja väga hea tagasisidestaja. Julgeme Taeva tiimiga öelda, et Lidli turundus ja sotsiaalmeedia on Baltikumis üks silmapaistvamatest. Turuolukord jaekettide vahel on väga pingeline ja konkurents tihe. Soodsaim ostukorv on paljude jaekettide hüüdlause, kuid selles on ühel ajal nii palju tõtt kui ka bluffi.
See vajab selgitamist ja tõestamist! Sellises olukorras millegi uue ja värskega välja tulla on ülikeeruline. Vürtsi lisas ka Lidli rahvusvaheline brändiuuendus “Alati väärt.“, mis toodi välja samal ajal Taeva hankevõiduga,” võtavad töö kokku Taevas Ogilvy loovjuht Heiki Urbala ja sotsiaalmeediaekspert Catreen Lepik.
Miks valiti Taevas?
„Loovagentuuride konkursil otsisime värsket partnerit, kes suudaks juba proovitöö käigus tõestada, et mõistab meie ootusi,“ sõnab Lidl Eesti sotsiaalmeedia suuna juht Keiu Pirnpuu. „Taeva konkursitöö esitlus ja sisu oli täpselt see, mida on meil praegu vaja. Taevas oskab kiiresti reageerida ja näha suuremat pilti. Kindlasti tuleb kasuks Taeva kogemus Eesti mõistes väga suurte sotsiaalmeediaklientide teenindamisel.
Taevas Ogilvy portfellis on Toyota Balticu kõigi kolme Balti riigi sotsiaalmeedia ja Eesti suurima joogitootja A. Le Coqi väga erinevate kaubamärkide sotsiaalmeediaturundus, alates Limpast ja For Me uuest brändist kuni Longi ja A. Le Coqi põhikontoni välja. Taevas teeb nende kontodega väga head tööd! Ootame Lidli sotsiaalmeediasse samasugust särtsu ja head sisu.”
Lidl jätkab turuosa võtmist
Taevas Ogilvy juht Rein Iida sõnab, et Lidli tulek Eestisse 3. märtsil 2022 oli ajalooline hetk, sest alates sellest päevast tuli Eestis tegutsevatel jaekettidel hakata pingutama maailmaklassile omasel tasemel. “Näha on, et Lidl tegutseb otsusekindlalt ja targalt ning viib ellu pikaajalist plaani. Olles olnud Taevas Ogilvy juht üle 20 aasta, saan öelda, et meile meeldib pikk plaan ja turu juhtivad tegijad, nii et tervitame Lidlit oma turuliidritest võtmeklientide Toyota Balticu ja A. Le Coqi kõrval. Usun, et koos Lidli tiimiga teeme Eesti turundus- ja miks mitte ka kaubandusajalugu. Tere tulemast Taevasse, Lidl!”
Toimetas: Kärt Tomp, TULI