PALJU ÕNNE! Tabasco võitis Epica Awardsilt pronksi
Tabasco töö “Verised näpujäljed” võitis maailma ühelt prestiižseimalt loovuskonkursilt Epica Awards pronksmedali! Projekt pärjati kategoorias Print Craft.
17. aprillil ehk rahvusvahelisel hemofiiliapäeval ilmus verehaiguse hemofiilia teavituskampaania osana ajalehes LP erilahenduslik trükireklaam. Esimesest leheküljest kuni väljaande lõpuni saatsid lehesirvijat verised näpujäljed. Viimasel lehel ilutses selgitav ja teavitav reklaam. Projekt valmis koostöös Eesti Hematoloogide Seltsi ja Eesti Kunstiakadeemia meediagraafika tudengitega. Tabasco poolt osalesid kampaania väljatöötamisel Kerstin Raidma ja Tarmo Sikk.
Kampaania võidutses ka tänavusel BalticBest konkursil, võites Print Advertising ja Print Outdoor Craft kategooriates kulla ja Integrated Advertising kategoorias hõbeda.
Juba 36. korda toimunud globaalse loovkonkursi Epica teeb eriliseks selle žürii, mis koosneb turundusajakirjade toimetajatest ja ajakirjanikest – inimestest, kes konkursil nähtud parimatest töödest oma väljaannetesse ka lugusid kirjutavad.
Autor: Siim Kera, TULI