14.04.2023

Tabasco töö valiti maailma viie parima sotsiaalkampaania hulka. Viiderfeld: see tähendab ilmselt festivalidel osalemist

Maailmakuulus reklaamisait AdForum valis Tabasco töö „Aita toime tulla verevähiga – tule doonoriks” aprillikuu viie parima sotsiaalkampaania hulka.

Maailmas märgatud Tabasco töö.

Prantsusmaa, Egiptuse, Lõuna-Aafrika Vabariigi ja USA agentuuride kõrval seisis AdForumi lehel ka Tabasco töö. Kui näiteks mainekale leheküljele Ads of the World saavad kõik oma töid ise saata ning sealne toimkond teeb valiku, siis AdForumis käivad asjad teistmoodi. 

“AdForum otsib ise parimad tööd üles ja avaldab need,” ütleb Tabasco asutaja Indrek Viiderfeld. “Me pole sinna midagi saatnud ja ei teagi, kas saab seda teha. Ads of the Worldi võetakse vist peaaegu kõik tööd vastu, mida saadad. Vähemalt minu praktikas pole seda juhtunud, et on saadetud, aga pole avaldatud. Pean tunnistama, et meil tööde saatmise osas erilist süsteemsust või tagamõtet pole. Viimane suurem võidutöö, Eesti Hematoloogide seltsile tehtud, jäigi Ads of the Worldi saatmata.” 

Tema arust on säärasesse nimekirja sattumine tore tunnustus. 

“Ega just iga päev ei hinnata Eesti tööd maailma absoluutse paremiku hulka, aga eks analoogseid tunnustusi on meil ka varasemalt olnud,” räägib ta. “Tegelikkuses tähendab see agentuurile ilmselt ka festivalidel osalemist, kulu ja tasuta töötunde. Aga eks igasugune tunnustus on tegijatele ja vahel ka tellijale oluline.” 

„Aita toime tulla verevähiga – tule doonoriks” sai mullu sügisel tunnustuse ka Eesti Keele Instituudilt. Selge sõnumi konkursil valiti see parimaks selge sõnumiga tarbepildiks.

perh postimees 289x191 pesupulber

Autor: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt