Suvekuulamine on TULIne!
TULI on koos külalistega valmis koonud 16 põnevat ja informeerivat taskuhäälingu osa. TULI taskuhäälingu saateid juhib Taivi Koitla.
Tegime nendest lühikesed kokkuvõtted, et saaksid enda jaoks põnevaima kohe listi lisada!
#1 Kristjan Seema: „Viime Eestis elu edasi, mitte ei kärbi võimalusi.“
COOP Panga turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristjan Seema jagas mõtteid nii oma kogemustest, turundusest laiemalt kui ka COOP Panga tegemistest ja arenguplaanidest.
#2 Madis Ots ja Taivi Koitla Kuldmuna ’20 konkursist
Stuudios on Eesti suurima loovusfestivali Kuldmuna ’20 reklaamižürii esimees Madis Ots ja disainižürii esinaine Taivi Koitla, kes vahetavad kohvitasside taga mõnusalt mõtteid toimunu ning oma kogemuste osas ja jagavad väärt soovitusi 2021. aastal toimuvaks konkursiks.
#3 Liilit Kirss: Sotsiaalmeediatrendid 2021
Taevas Ogilvy PR projektijuht ja suunamudija Liilit Kirss jagab mõtteid sotsiaalmeedia suundadest nii agentuuri, enda kui ka küsitletud mõjuliidrite arvates. Muuhulgas saab teada, kes ütles, et selfie’d pole enam moes, mis on Instagram Reels, mida siis ikkagi arvata sellest siiani paljundatavast Bernie Sandersi meemist ning millise artikli lubas Liilit TULI uudisteportaali jaoks kokku panna.
#4 Andre Visse: Ligi 40% ettevõtetest on küberturvamata
Telia Eesti tehnoloogiadirektor Andre Visse rääkis küberturvalisuse tasemest ettevõtetes, Turu-Uuringute AS’i poolt läbi viidud uuringust, Turvanetist, digikoristamise vajadusest ja paljust muust. Juttu tuli ka EAS-i poolt väljastatavast digitaliseerimise teekaardi toetusest.
#5 Tiina Seeman: „Tark inimene ei vaja juhti“
Tiina Seeman, Proekspert AS-i Chief Culture & HR Officer ehk kultuuri ja inimeste valdkonna eestvedaja, räägib juhtidevabast organisatsioonist, Võrdse Palgamaksja tiitlist, kogukonna kultuurist, õigete inimeste leidmisest ettevõttesse, väärikast värbamisest ning muustki huvitavast.
#6 Kerttu Talvik: turundus peab muutuma veelgi personaalsemaks.
Httpool Eesti juht Kerttu Talvik räägib digiturunduse trendidest, sobivatest kanalitest nii B2B kui ka B2C turundajatele kui ka strateegilisest ja taktikalisest konsultatsioonist, mida Httpool oma klientidele priilt pakub. Muu hulgas jagab Kerttu infot, kas Facebooki kasutajaskond on tõesti vananemas, milline on tõhusaim äri kasvataja sotsiaalmeedia kanalites ja millistel veebilehtedel võiksid turundajad värsketel uuringutel ja trendidel silma peal hoida.
#7 Taavi Esperk: tee koostööd oma ala professionaalidega.
Elamusstuudio ja Vool Events partner, projektijuht ja Kuldmuna 2021 üritusturunduskategooria žürii juht Taavi Esperk räägib oma pikaaegsest kogemusest üritusturundusvaldkonnas, hangetest, vägevatest žüriiliikmetest ja jagab põnevaid meenutusi, milline maailmakuulus sportlane napilt eestlaste nina eest ära napsati.
#8 Annika Avikson: „Koostööd tehes saame väikese riigina olla suured“
Reklaami – ja disainiagentuuri AD Angels partner ja juht Annika Avikson räägib seekordses taskuhäälingus agentuuri saamisloost, sel aastal 70. juubelit tähistava ICOM agentuuride võrgustiku tegemistest, kliendisuhetest ja vägevatest projektidest. Nii neist, mida AD Angels on teinud kui ka neist, mida möödunud aasta kontekstis eriliste turundustegudena nii Eestis kui ka mujal maailmas tasub esile tuua.
#9 Kristiina Sepp: „Hea välimeedia kujundus on nagu liiklusmärk“
JCDecaux Eesti juht Kristiina Sepp räägib sellest, milline on toimiv välimeedia lahendus, milliseid mõõdikuid ja tööriistu kasutada parimateks tulemusteks ning kas ja kui tulemuslik on aastal 2021 kasutada välimeediat.
#10 Sven Luka: loovusest ja loovtööriistadest
Imagine\TBWA partner ja loovjuht räägib saates, kuidas loovust õppida, milliseid loovtööriistu kasutada, kuidas konkurentidest eristuda, kes on spotterid, mis on backslash ja kuidas kasutada “how to kill your business” meetodit. Juttu tuleb muustki huvitavast!
#11 Patrik Kupenko: „Loovust ja meediat tuleb liita“
Mille kavatseb Cookie Monster nahka pista, kuidas kolmanda osapoolte küpsiste kadumine mõjutab digiturundajate tööd, miks loovust ja meediat tuleb liita ning millega tegeleb agentuur MIXD? Sellest kõigest räägib taskuhäälingusaates MIXD agentuuri juht Patrik Kupenko.
#12 Mari-Leen Albers & Meelis Tomson: „Usalda sisuloojat!“
Eesti loetuima (pere)blogi Marimell.eu ja sisuturundusagentuuri loojad Mari-Leen Albers ja Meelis Tomson jagavad kogemusi blogijatena ning annavad väärt nõu nii turundajatele kui ka alustavatele blogijatele ja suunamudijatele. Tempokas taskuhäälingusaates on külas ka TULI ajaloo noorim saatekülaline – viiekuune Hedelin.
#13 Andrija Arro: „Turundus peab olema juhtkonna osa“
Rimi Eesti turundus – ja kommunikatsioonijuht Andrija Arro võtab pulkadeks lahti Rimi jätkusuutliku ja vastutustundliku tegutsemise ning toiduraiskamise. Räägime ka sellest, miks turundus peab olema juhtkonna osa, maailma parimast turundustiimist ning milliseid eristuvaid ja julgeid kampaaniad Rimi teeb. Saame ka teada, millal ja millest sai alguse legendaarne Tudish Piip.
#14 Anti Jürgenstein: „Tervitusi väljastpoolt mugavustsooni!“
Neli aastat järjest aasta agentuuri tiitli võitnud Optimist Creative’i asutaja ja loovjuht Anti Jürgenstein räägib agentuuri saamisloost, arengutest, Berliinist, hangetest, klientidest, koostööst agentuuride vahel ja paljust muust huvitavast. Juttu tuleb ka sellest, kuidas vormistada head konkursitööd ehk case study’t.
Podcast on saadaval mitmel platvormil:
Tulist kuulamist!