Selgusid Kuldmuna 2019 võitjad
Eile, 15. märtsil Kultuurikatlas toimunud pidulikul
auhinnagalal selgitati välja möödunud aasta kõige vägevamad, silmapaistvamad ja
loomingulisemad turunduskommunikatsiooni lahendused ning valdkonna tegijad reklaami,
disaini, digitaalse reklaami, suhtekorralduse ning üritusturunduse alal.
Fotol: aasta üritusturundusagentuur 2019 Orangetime Event
Kuldmuna 2019 aasta reklaamiagentuuriks valiti kolmandat aastat järjest Optimist. Aasta suhtekorraldusagentuuri tiitli pälvis Dalton, üritusturundusagentuuridest oli võidukaim Orangetime Event, aasta digiagentuuriks sai Age McCann
ning aasta disainiagentuuriks AKU. Parima kliendi tiitli sai sel aastal Riigikantselei.
Tänavu anti välja 2 Grand prix’d: ühe pälvis Taevas Ogilvy koos oma kliendi Tervise Arengu Instituudiga ja teise Orangetime Event koos Vool Eventsiga, kliendiks Coca-Cola.
Elutööpreemia pälvis Linnar Priimägi.
Auhinnagalal jagati välja 38 Kuldmuna, 44 Hõbemuna, 42 Pronksmuna ning 5 erimuna. Lisaks andis Tallinna Ülikooli tudengitest moodustatud varižürii välja 43 üllatusmuna.
Tutvu kõigi Kuldmuna 2019 võidutöödega siin!
Fotol: aasta reklaamiagentuur 2019: Optimist Creative
Noortekonkursil Taeva Pesamuna tuli osalejatel 48 tunni jooksul oma loovus proovile panna Taevas Ogilvy koostatud lähteülesandes, et luua kampaania, mis kutsuks inimesi üles suhtuma negatiivsete kommentaaride kirjutajatesse empaatiaga ja vähendama seega vihakõnet internetis. Osa võttis 56 tiimi ning Võidutöö “Piis näita siis” esitasid Maria Rahamägi ja Daniil Golubev.
Juba 21. aastat korraldas Turundajate Liit (TULI)
turunduskommunikatsiooni tegijate konkurssi Kuldmuna, millele kandideeris
tänavu rekordilised 850 võistlustööd. Liidu tegevjuht Signe Kõiv ütles, et märkimisväärne
võistlustööde arv muutis konkurentsi varasemaga võrreldes veelgi tihedamaks ja
kergitas võidutööde taset.
“Kuldmuna võistlustöödest on näha, et loovus õitseb.
Auhindade võitjad saavad enda üle erilist uhkust tunda, kuna ajalooliselt on
esitatud kõige rohkem võistlustöid ja nii on Kuldmuna välja teeninud lahendused
tõepoolest lausa kulla hinnaga,” ütles ta.
Kui möödunud aasta Kuldmuna keskendus turundusmaastikul
kanda kinnitanud vanematele olijatele, siis tänavune Kuldmuna konkurss seadis
fookuse noortele tegijatele. “Noored on meie tulevik – nemad määravad ära
selle, milline saab olema turundusvaldkonna nägu aastate pärast ja millised
loovlahendused kerkivad siis esile kui oma ala parimad,” lausus Kõiv.
Olulise uuendusena oli sel aastal turundushuvilistel võimalus osa saada ka
Kuldmuna konverentsist, kus astusid üles Vice’i ajakirjanik Oobah Butler, Indiast pärit Tabasco loovjuht Anoorupa
Bose, Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson, The Pop Up
Agency kaasasutaja Maksimilian Kallhed, rahvusvaheliselt tuntud moe- ja
reisiblogija Eslimah ning agentuuri Cluture Builders konsultant ja koolitaja
Spencer Heijnen.
1990ndatel Eesti Reklaamiagentuuride Liidu algatatud ja hiljem TULI kätte
läinud Kuldmuna festival sündis soovist tõsta esile neid andekaid Eesti
meeskondi, kes suudavad kohaliku reklaami- ja turundusmaailma barjääre jõudsalt
edasi nihutada. Nüüdseks juba 21. korda toimuv Kuldmuna on seega Eesti kõige
vanem ja prestiižsem reklaamikonkurss, mille auhindadel on reaalne kaal nii
üldsuse, tellijate kui konkurentide silmis.
Kuldmuna 2019 peatoetajad on BDO
Eesti ja Taevas Ogilvy.
Ürituse kommunikatsioonipartneriks on Dalton ning seda korraldasid TULI koos Elamusstuudio, Vool Eventsi, Milestone’i ja Orangetime’iga.
Lisainfo:
Signe Kõiv
Tegevjuht
+372 5023 456