11.08.2025

SEB uus turundusjuht Getter Pärle: muudame kogumisharjumuse uueks rahvusspordiks

Märtsis liitus SEB turundustiimiga kogumise, investeerimise ja pensionivaldkonna turundusjuht Getter Pärle, kelle ülesandeks on vedada panga üht suurimat strateegilist fookust. Ta aitab eestimaalastel rahaga ümber käia nii, et kogumisharjumus muutuks osturalli asemel uueks rahvusspordiks ning lühiajalistele emotsioonidele seataks vastukaaluks pikaajaline rahaline kindlus.

SEB uus kampaania, mis valmis koostöös Optimistiga, potsatas Getteri töölauale esimesel päeval. Foto: SEB

Getter Pärle sõnul sai SEB-ga liitumisel määravaks võimalus juhtida turundust tähendusrikkas valdkonnas, mis mõjutab inimeste tulevikukindlust ja peenhäälestab eestimaalaste igapäevast rahakäitumist. 

„Oma viiekuise pankurikarjääri põhjal saan öelda, et ka suurkorporatsioonis on ruumi nii teravateks ideedeks kui ka päris mõju loomiseks,” ütleb ta. „Tänaseks on mul selles valdkonnas tekkinud selge missioonitunne. Võib-olla see ongi märk missioonitundest, aga märkamatult on mul riidekapis nüüd rohkem rohelist kui varem. Boonusena pean mainima, et töökaaslastega on ka kuidagi eriti vedanud.”

Getter on juhtinud turundust ja kommunikatsiooni nii Eestis kui ka rahvusvahelisel tasandil. Ta liitus SEB-ga rahvusvahelise strateegilise turundusjuhtimise kogemusega Civittast, kus panustas turundustegevuste koordineerimisse nii kohalikul tasemel kui ka välismaistel turgudel ning aitas kaasa suuremahulise brändi ühtlustamise protsessile – Civitta, Mediaparki ja Singletoni ühendamisele ühe visuaalse ja sisulise identiteedi alla. 

getter parle 1 e1754892887812
Getter Pärle on SEB esimene kogumise, investeerimise ja pensionivaldkonna turundusjuht Foto: SEB

Varasemalt töötas Getter Apollo jaemüügiketis turunduse projektijuhina, kus ta vedas laiaulatuslikke kampaaniaid ning korraldas mitmeid silmapaistvaid üritusturundusprojekte, sh plaadi- ja raamatuesitlusi tuntud Eesti muusikutele ja autoritele.

„Esimene vestlus Getteriga oli kohe äratundmisrõõm – täpselt see inimtüüp, keda otsisime,” ütleb SEB turundus ja kommunikatsiooni divisjoni juht Silver Vohu. „Lisaks sellele, et Getter on visiooniga turundusjuht, kelle CVs on nii keerukate rahvusvaheliste projektide juhtimine kui ka sisukas ja väärtuspõhine kommunikatsioon, sobitub ta meie tiimi nagu viimane pusletükk. Usun, et Getteri strateegiline haare ja oskus tuua keerulised finantsteemad inimestele arusaadavasse keelde, aitab meil veelgi paremini toetada Eesti inimeste rahatarkuse uuele tasemel viimist ja ettevõtte eesmärke,“ 

Aasta suurim kampaania maandus lauale esimesel tööpäeval

SIP ehk savings, investments and pension ehk kogumine, investeerimine ja pension on järgnevatel aastatel SEB üks peamiseid fookusvaldkondi ja liigub ühte jalga panga strateegiaga. Seda eriti noorte ja algajate suunal, kes on oma majandusliku kindlustunde kujundamisteekonna alguses.

„Kohe esimesel tööpäeval potsatas mu lauale väga suuremahuline kogumise ja investeerimise kampaania, mille peamine sõnum keskendus ausatele ettekäänetele, miks me oma rahaasjadega tegelemist edasi lükkama,” meenutab Getter. „Selle eesmärgiks oli inimesi natuke raputada ja nende südametunnistusele koputada. Kampaania elluviimise juures tuli arvesse võtta tänast majanduskeskkonda, kus paljud endale ettevaatavat majanduslikku planeerimist lubada ei saa. Kuigi juhatuse soov oli teha asju teistmoodi ja julgemalt, võttis mõni otsus ikka natuke põlve värisema ka, et ega mõni sõnum või otsus ei lähe liiga üle piiri või vastu mingit nähtamatut pangaetiketi seina.”

seb piilarid 2 1
Kampaania valmis koostöös Optimistiga. Foto: SEB

Kampaania raames viidi ellu mitmeid tegevusi, mis aitasid sõnumit elulisemaks ja inimestele lähedasemaks muuta. Lansseeritud sai Roboinvestori boonuspakkumine, mille fookuses on regulaarse investeerimise olulisus. Kaasatud said ka SEB enda töötajad – näiteks pani Andreas Melts kogumise ja investeerimise valdkonna juhi „kuumale toolile“, et küsida temalt küsimusi, mida keegi tavaliselt välja ei ütle, aga millele kõik vastuseid tahaksid. Juhatuse infotundi kaasati aga hoopis Rahakratt, kes avas talle omases humoorikas stiilis, miks ja kuidas ta ise oma tulevikule mõtleb.

seb piilarid 3 1
Kampaania valmis koostöös Optimistiga. Foto: SEB

 „Kui kampaaniatest suuremat pilti vaadata, siis lõpuks on asi ju väga lihtne,” alustab Getter. „Tahame, et inimestel oleks rahaliselt turvaline olla ning et kogumine ja investeerimine ei tunduks kohustusena, vaid oleks sama loomulik osa päevast nagu hommikukohv või õhtune doomscroll. Minu töö on teha seda nii, et see kõnetaks – ausalt, inimlikult ja mõjuvalt ning paneks inimesi mõtlema ja tegutsema.”

Autor: SEB

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt